Birer Kahve İçer Miyiz?

39 0 0
                                    

Hayır içmeyiz, içmemeliyiz. Neden mi;

Daha isimlerini bile söylemekte çekindiğimiz içeceklere onlarca lira vermek sizce mantıklı mı arkadaşlar ya cidden.  En  uzun kahve ismi "Double Ristretto Venti Nonfat Organic Chocolate Brownie Frappuccino Extra Hot with Foam and Whipped Cream Upside Down Double Blended."

Bunu insan söylemeye üşenir bunun ezberlemek için oturup çalışmak gerekir, Hayır düşünsene sıradasın şipariş vereceksin arkanda birkaç kişi var bunu okumaya başlıyorsun akşam oluyor falan. Neyse burada ki konumuz hiç bir markayı kötülemek değil tabikide. Ben sadece eğer çok çok zengin değilseniz veya paranızı savurmak gereksiz şeylere para vermek hoşunuza gitmiyorsa bu tarz örneğin bir bardak kahveye 15-20 lira vermenin para biriktirmek isteyenler için ne kadar gereksiz bir şey olduğunu anlatmaya çalışıyorum. Hayır bu isme biraz takıldım çünkü bunu iki üç kere yazsam sayfa dolar zaten. Hayır bir de bir bardak kahve alıp bilgisayarıyla birlikte sabahtan akşama kadar oturan  beleş wifi'den yararlanan insanlar var.  


Bir de 15-20 liraya doyabilecek ama gidip yiyeceği yemeğin miktar olarak %25i önüne konulup tabağın yarısının boş getirildiği o boş kısımlar da boş gözükmesin diye şekil çizilip önünüze getirilen ve fiyatının 3 katının olduğu şeylerin bağımlısı olan tayfa var. Peki neden? Cevap basit instagrama fotoğraf koyup gittiği ünlü restorantı veya yeri etiketleyip insanlara kendinin elit olduğunu göstermek için.  Konumuzun dışında çıktık ama aslında nedendir bilinmez instagram insanların kendilerini  kendilerinin olduğu yerlerden çok üstünde göstermek istediği bir yer haline dönüştü normalde alamayacakları eşyaları alıp maaşından fazla telefon alanlar var kız telefonu göstermek için nerede aynalı ortam var orada  fotoğraf çekiliyor. Yani demem o ki siz ne iseniz osunuz fazlasına gerek yok. 

Hayır gidip en ünlü markalardan giyinmek yerine daha makul fiyatlı ürünleri satın alın daha çok çeşidiniz olsun. Bir ayakkabıya binlerce lira vermek nedir arkadaş, kadınları kötülemiyorum ama ayakkabı koleksiyonunu satsa araba alacak kadınlar var.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin