|| Reader ||
-Woooow...-Az ajkaim boldog vigyorra húzódtak, amint Kuroo ajtót nyitott nekünk, én pedig beláthattam a válla felett. A házigazda arcán pajkos mosoly jelent meg, majd kérdőn felvonta a szemöldökét.
-Na mizu, Szerencsétlen Lány? Nem voltál még buliban?
Csak megráztam a fejemet.
-Hű...Ez megtisztelő, hogy elvehetem a buli-szüzességedet.-Kacsintott, a szemem sarkából láttam, ahogy Akane-chan arca halvàny vörös árnyalatot vesz fel.
-Legalább valamit elértél az életedben, mi?-Nevettem fel, majd átbújtam a karja alatt, amellyel éppen az ajtónak támasztotta magát, ezzel (szerinte) elzárva az utunkat.
Bent pedig, csak még jobb volt minden. A fülsüketítő zene friss adrenalin löketet adott számomra, melynek következtében akaratlanul is elkezdtem topogni a ritmust, az egyik lábammal, miközben körbe-körbekémleltem. Majdnem úgy volt, ahogyan azt olvastam a könyvekben. Mindenhol táncoló emberek vannak, s bár tényleg egy-két ember már padlót fogott (szó szerint), utóbbiak mégsem voltak annyian, mint amennyire én tippeltem volna.
-Akane-chan, ez baromi jóó!-Néztem az éppen mellém érkező lányra, akin látszott, hogy még kicsit zavarban van-Huh? Baj van?
-N-Nem nincs...
-Hmmm...-Perverz mosoly jelent meg az ajkaimon-Kuroo?
-M-mi van?! Ne hülyeskédj már, inkább menjünk táncolni!-Azzal karon ragadott, mielőtt még bármit is mondhattam volna, a hirtelen témaváltására. Ez azonban csak nagyobb, biztosabb okot adott arra, hogy kitartaak hirtelen gondolataim mellett.
Akane-channak tetszik Kuroo~.
Ahogy a többi ember közé vegyültünk, a testemben kezdtem érezni a zenét. Átadtam magamat a mozdulataimnak, melyeket az ösztöneim és a ritmusérzékem súgtak, és bevallom őszintén...
Soha nem éreztem még ilyen jól magam!
-[Név]-chan, ott a herceged!-Önkéntelenül is arra pillantottam, amerre Akane mutatott. A szívem pedig, abban a pillanatban hatalmasat dobbant.
Mintha mindenki lelassult volna körülöttem, miközben tekintetemmel csakis Őt figyeltem. A konyhapulton támaszkodott, az ujjai közül hiányzott egy szokásos dolog; mégpedig a videójátéka.
Mit keres itt?
-Kenma...-Suttogtam, s észre sem vettem, hogy abbahagytam a táncot.
|| Kozume Kenma ||
-Lev, hagyj már...-Motyogom szememet forgatva. Az óriásgyerek természetesen nem törődik ellenségeskedésemmel, továbn folytatja hüledezését rajtam.
-De Kozume-san! Hogyhogy itt vagy? Te nem szoktál bulikba jönni, főleg nem csak úgy! Hát ez-
-Kussolj...-Inkább lemászok a pultról, amin eddig ültem, és magamtól eltérően, a tömeg felé veszem az irányt, habár legbelül minden porcikám tiltakozik ellene.
Hol van?
Nem is kellett volna idejönnöm...Mit akartam ezzel?
A szemeim ekkor megállapodnak rajta. Még én is meglepődök azon, hogy mégis hogyan tudom kizárni a többieket, és egyből megtalálni az ő szemeit, de sikerült. Ez a lényeg.
Akaratlanul is halovány, alig látható mosolyra húzom ajkaimat, miközben látom, hogy ő még mindig kérdő tekintettel méreget engem.
S hirtelen úgy érzem a hasamban, mintha ezernyi kisebb pillangó kezdene el repdesni.
...Gyönyörű.
Amint gondolataimba férkőzik ez a szó, rögtön megrázom a fejemet, mintha csak ennyivel ki tudnám űzni a nem kívánt jelentését.
Miért jöttem ide? Mi okom volt?
Otthon voltam, teljesen egyedül, mivel a szüleim éjszakára mentek dolgozni. Aztán egyszer csak azon kaptam magamat, hogy a play stationomet lekapcsolom, s csak meredek a semmibe. Valami elkezdett motoszkálni bennem, amely azt súgta, jöjjek el. Ilyen erős késztetés még sohasem alakult ki bennem, de úgy látom, hiba volt beadni a derekamat.
[Vezetéknév] volt ugyanis ez az ok, amiért eljöttem. Márpedig távolról látszik, mennyire nem egy pályán vagyunk mi ketten. És ez így a legjobb. Nem szeretnék egy visítozós csajjal beszélni minden egyes napon, amikor mindenki tudja rólam, mennyire nem szeretem a hangos dolgokat.
Ezért vagy most egy buliban, nemde?
"Nem mintha nem utálnám már most ezt a helyet. Alig két perce vagyok itt, és ezt is csak azért bírtam ki, mert [Név] miatt valahogy lecsendesült minden a fejemben."
Halkan sóhajtottam egyet, majd a kijárat felè vettem az irányt, amikor is...
-Kozume-san!
STAI LEGGENDO
|| Love At Second Sight || Kenma x Reader
Fanfiction|| A LEGELSŐ BORÍTÓÉRT KÖSZÖNET ILLETI: Rei-uwu-t💕 || [Teljes Név] új életet kezd, méghozzá elsőévesként a Nekoma Középiskolában. Ám úgy tervezi, nem csak a suli lesz az egyetlen dolog, ami változni fog életében, hanem ő maga is. A múlt sebeit ign...