|| Reader ||
A következő három nap nem tartogatott számunkra sok kalandot. Illetve, persze, minden nap voltak edzőmeccseik, meg gyakoroltak, de hál' istennek nem történt semmi feljegyezni való. Kivéve persze a lassan már megszokott dolog, hogy Yaku esténként még plusz órákra otttartja magával Lev-et, hogy fogadást gyakoroljanak. Én, mint menedzser természetesen mindig be-benézek hozzájuk, és szegény fiú a végére mindig úgy kimerül a gyakorlásban, hogy szinte padlót fog. Ja, és Lev is.
Ma szombat van, az edzőtábor utolsó előtti napja. Elvileg ma az edzők kicsit lazábbak lesznek, s kitalálták, hogy tapasztalatszerzés céljából bàrki-bárkivel összeállhat egy csapatba. Amikor Kuroo meghallotta ezt, egyből Bokutóra nèzett, aki ugyanezt tette. Azonban valaki olyan is odalépett hozzájuk, akiről a legkevésbé sem hittem volna, hogy csatlakozik hozzájuk. És nem, nem Tsukishima volt az.
Hanem Oikawa Tooru. Igen, ezalatt a pár nap alatt sikerült valamennyire a fejembe verni mindenki nevét, habàr nagy segítség volt Iwaizumi ordítozásai, amiket Oikawának címzett nagyrészt.
-Yohoo~ Kuroo-chan, Bokuto-chan~!-Mutat peace jelet. Én éppen Kenma mellett állok, és mindketten eléggé meglepetten figyeljük a történéseket, habár a fiú arcán inkább amolyan zavarodott kifejezés jelent meg-Lehetnénk egy csapatban~.
-Hey hey heyyy! Az Aoba Joshai feladója személyesen?!-Rikkant fel Bokuto.
-Legyen.-Vigyorodik el Kuroo is. Ah, miért gondolom úgy, hogy ez a trió lesz a legelvetemültebb, mindenki közül?
-...Megyek Shoyohoz...-Hallom meg Kenma motyogását, majd csak annyit érzek, hogy a fiú odahajol hozzám, és egy gyors puszit nyom az arcomra. Azonnal odakapom a kezemet a puszi helyére, és elvörösödve meredek Kenma után, akinek már csak a füle pirosságát láthatom, mint annak jele, hogy zavarba hozta a saját tette. Halványan elmosolyodok, de legszívesebben ugrálnék, Kenma aranyosságán.
Végül az első meccs csapattagjai ők voltak;
A, csapat: Bokuto, Kuroo, Oikawa, Nishinoya, Ennoshita, Inuoka
B, csapat: Tanaka, Asahi, Miya Atsumu, Yaku, Fukunaga
"Kíváncsi vagyok, ki fog győzni." Ültem le ezzel a gondolattal a legelső padra, majd ujjaimat összekulcsoltam az ölemben. Az edző azt mondta, ma nem szükséges felírnom a csapattagok teljesítményét, csupán ha úgy akarom. A mellettem levő füzetre pillantottam, majd megvontam a vállamat, és kinyitottam azt, várva, hogy elemezhessem a csapatot.
///
Ahogyan azt vártam. A Kuroo-Oikawa-Bokuto trió elsöprő alakítást nyújtott a pályán, és nem csak taktikai szempontból. Olyan aurát árasztott az a három magából, hogy még én is beleborzongtam, ráadásul biztos vagyok benne, hogy halkan még tettek egy-két megjegyzést is, amivel az ellenséges csapatot hergelhették. Ördögi tàrsaság, az már biztos.
Szegény Kenmàékkal is ezt csinálták, habár a szóban járó fiú igyekezett nem tudomást venni az Aoba Joshai csapattagnak a beszólásairól, bár én láttam rajta, hogy nem esnek valami jól neki a szavak. Legszívesebben visszaszóltam volna valamit a barna hajúnak, de tudtam, hogy nem szabad megszakítanom a meccset egy ilyenért. Csupán nem szeretném, hogy Kenma a szavai miatt ezután elbizonytalanodjon a röplabdát illetően. Eddig sem nagyon szerette a játékot, csupán Kuroo miatt maradt bennt, pedig hatalmas tehetsége van hozzá.
Szinte látni lehetett a végén, hogy már nagyjából majdnem kiszàllt a lelkük a helyükről, annyire lefárasztották őket Oikawáék. Vègül sajnos Kurooék nyertek, amit Shoyo nem nagyon díjazott.
-MÉG EGY SZETTET!-Ordította pihegve, mire Ukai-sensei odament hozzá, és elkezdte kioktatni őt. Kicsit elmosolyodtam a látványon, egy külső szemlélődő szemszögéből teljesen úgy látszódott, mintha egy apuka dorgálná meg a kisfiàt.
-[Név]...-Hallom meg Kenma hangját, mire picit megugrok. Mikor került ide?
-Jesszus, de le vagy fárasztva...-Kerekednek el a szemeim mikor meglátom a teljesen kócos haját, és megviselt arckifejezését-Minden rendben?
-Aha...-Motyogja bólogatva-...Szükségem van egy kis...Pihenésre.
-Nekomata-sensei nem fog örülni, hogy elmész a szobádba-
-...Nem oda akarok elmenni...-Letelepszik mellém, majd hirtelen a vállamra hajtja a fejét, mire egy pillanatra el sem hiszem, hogy ezt tényleg Kenma csinálta meg az imént-Remélem nem zavar...
-De-De-Dehogyis...-Dadogok.
ESTÁS LEYENDO
|| Love At Second Sight || Kenma x Reader
Fanfic|| A LEGELSŐ BORÍTÓÉRT KÖSZÖNET ILLETI: Rei-uwu-t💕 || [Teljes Név] új életet kezd, méghozzá elsőévesként a Nekoma Középiskolában. Ám úgy tervezi, nem csak a suli lesz az egyetlen dolog, ami változni fog életében, hanem ő maga is. A múlt sebeit ign...