Sunt a 11 a si ma pot numi tocilara. Nu am luat niciodata o nota mai mica de 10 si imi place sa invat si sa citesc. Pot numi acest lucru ca un refugiu la jicnirile la adresa mea.
Dar uite vara s-a terminat si doar o noapte ma desparte de toate vorbele rautacioase la adresa mea.
Imi pun cateva caiete si agenda pe birou si imi pregatesc hainele cu care o sa ma imbrac maine. Aleg o fusta neagra si o bluza de aceeasi culoare.
Vara aceasta mi s-au cam schimbat gusturile la haine. Mi-am inlocuit toate hainele mele largi cu unele mai elegante.
Chiar vreau sa fac o schimbare la mine si sa ies putin din perimetrul meu. Vreau sa raman aceeasi tocilara dar putin mai schimbata.
Imi pun hainele pe spatarul scaunului si merg in bucatarie. O gasesc pe mama acolo si o salut. Ma asez la masa si imi pun un pahar de suc natural.
- Si esti pregatita pentru ziua de maine? ma intreaba mama in timp ce se intoarce spre mine
- Da. Acest an o sa fie diferit de celelalte doua. ii zambesc si iau o gura din suc.
- Ce optimista. Ma bucur pentru tine si sa speram ca asa v-a fi.
- Tata a sunat?
- Nu. Probabil o sa sune spre seara.
- Bine. Sa ma anunti.
- Cu siguranta.
Plec si merg direct in baie. Am nevoie de o baie care sa ma relaxeze. Dau drumul la apa si merg in fata oglinzi. Imi desprind parul si il pieptan, peurma imi las hainele sa alunece pana ce ajung pe podea.
Intru in apa calda si plina de spuna. Imi las capul pe spate si imi las mintra libera.
Incep sa imi spal parul si sa imi clatesc corpul. Cand apa incepe sa se raceasca ies din ea si imi infasor corpul intr-un prosop moale. Ma dau cu crema pe corp, imi iau papuci de casa in picioare si ies din baie.
Merg in camera mea si imi iau o pereche de pantaloni scurti si un tricou larg. Merg in fata oglinzi si incep sa imi usuc parul.
Dupa ce termin merg pana in bucatarie sa imi iau ceva de mancare.
Ma uit in frigider de cateva minute si inca nu m-am decis ce sa mananc. Pana la urma imi fac o salata. Ma asez la masa si incep sa mananc.
- Vivien vezi ca o sa avem musafiri.
- Pe cine? Ii cunosc.
- Partial. Dute si pune ceva mai decent pe tine ca trebuie sa apara din clipa in clipa.
Ma ridic de la masa, imi pun bolul in chiuveta si merg sa ma schimb. Imi iau o pereche de colanti si raman in acelasi tricou doar ca imi iau si sutienul pe mine. Ma pieptan si imi las parul pe spate. Ma asez pe pat si incep sa citesc.
Citesc cu atentie fiecare cuvant incat nu imi dau seama cand ajung musafiri si mama ma striga. Intra in camera mea putin suparata si imi spune sa vin. Intru in sufragerie si raman putin surprinsa cand isi face aparitia si un baiat care era destul de dragut ca sa nu spun ca era perfect. De obicei pe mine nu ma prea intereseaza baieti.
- Buna ziua. salut politicoasa si ma asez pe canapea.
Baiatul se aseaza langa mine si simt cum incepe sa imi creasca pulsul.
- Vivien ai putea sa aduci cafeaua?
- De sigur. zambesc si plec.
Urasc cand vin musafiri si ma pune pe mine sa aduc totul. Pun in cesti cafeaua si le asez pe o tava. Intre timp isi face aparitia si baiatul.
- Vrei sa te ajut cu aia? si arata cu degetul spre tava.
- Nu, ma descurc. Ai nevoie de ceva?
- Doar de un pahar cu apa. De unde as putea lua un pahar?
- Din dulapul de sus. Stai ca iti dau acuma.
- Ma descurc si singur.
- Ok.
Iau tava si merg cu ea in sufragerie si o servesc pe mama si doamna care si.a facut aparitia la noi.
Cand nici bine nu m-am asezat pe canamea mama deja incepe sa intervina.
- Nu ati putea sa ne lasati sa vorbim si voi sa mergeti in camera? Avem ceva de discutat intre oameni mari.
- Bine. zic pe jumatate de gura.
Baiatul ma urmeaza pana in camera mea si eu ma asez pe pervarz. E destul de mare incat si poti dormi pe el.
- Eu ma numesc Jace.
- Vivien. Incantata.
- La fel.
Incepe sa se invarta prin camera mea si sa se uite pe la carti si alte lucruri.
- Tie chiar iti place sa citesti. spune mirat si ia o carte din biblioteca
- Cam da.
- Nu prea esti sociabila.
- Daca asa zici.
Vine si se aseaza si el pe pervarz.
- Eu cam sunt nou in orasul asta. M-am mutat de la inceput veri aici si nu prea mi-am facut prieteni si din cate am inteles de la mama o sa fim la acelasi liceu.
- Pai ca sa iti zic de pe acum. Stai de vorba cu tocilara liceului.
- Poftim?
- Stiu. Eu ti-as zice, daca chiar vrei sa ai prieteni fate ca nu m-ai vazut in viata ta si jicnestema.
- De ce te-as jicni? Nu am niciun motiv sa fac asta.
- Pai o sa ai daca o sa mergi la acel liceu.
- Eu cred ca nu. Si nici macar nu arati ca o tocilara.
- M-am schimbat destul de mult vara asta.
- De ce?
- Ca sa nu mai fiu bataia de joc a liceului. E super naspa cand toti te fac fraiera sau in alte feluri.
- Nu cred ca o sa mai fie asa.
- Sa de-a domnu.
- Eu cred ca o sa trebuiasca sa plec, ai vrea sa ma insotesti maine?
- Nu stiu ce sa zic.
- Nu accept un refuz. O sa fiu la tine la 10.
Imi dau ochii peste cap si pleaca. Ma ridic si eu si merg pe pat unde adorm imediat cand fac contactul cu el.