Ispijajući poslednji gutalj svog pića, na vratima začujem vrlo dobro poznatog čoveka. Čoveka koji me je mučio 2 godine i tretirao me kao igračku da bi na kraju dobila svoje moći. Brzo vratim čašu na šank i ustanem. Spustim jaknu i popnem na sprat. Udjem u toalet, te otvorim prozor. Iz njega primetim gomilu automobila i kombija. Ponovo učinim da budem nevidljiva, te iskočim kroz prozor. Oni imaju lampu, koja i kada sam nevidljiva me vide. Potrčim, no dotrčim do autobuske stanice, na kojoj se nakon 2 minuta pojavio autobus. Udjem u isti i sednem.
Nakon što se zavučem u autobus, od silnog umora se naslonim na prozor i zaspim. Nisam ni shvatila da sam odavno prešla svoju stanicu i da idem što dalje od grada.
*Ujutru*
Xx"Ustaj"
Ja"Mhm" promrljam.
Xx"Nadam se da ti je bilo udobno haha"
Ja"Šta?"
Xx"Je l' ti uopšte znaš gde si?"
Ja"Am... Ne. Kako bih znala, sada sam ustala"
Xx"Vidim..."
Ja"Gde sam ja to?"
Xx"Ti to sama shvati"
Ja"Je l' sam ja to zaspala... Jao Aurora"
Xx"Srećno ti bilo"
Ja"Baš smešno"Protrljam oči, te se protegnem. Bila sam potpuno ukočena. Gledajući još uvek kroz prozor, primetim kako pada sneg. Ček... Sneg? Izadjem iz autobusa i shvatim da stvarno pada sneg. Okrenem se oko sebe, no se sapletem o nešto i padnem u sneg, koji je bio poprilično veliki. Sanjivo podignem pogled prema nebu. Ispred mog pogleda se stvori nečije lice. Brzo skočim iz snega i primatim dečka obučenog u poprilično debelu jaknu. Zbunjeno ga pogledam, no namestim kosu.
Xx2"Zar ti nije hladno?"
Ja"Nije.." prevrnem očima, te se okrenem.
Xx2"Kako, sada je -22 stepena"
Ja"Super, sada moram da idem"
Xx2"Kuda?"
Ja"U manastir čoveče. Kući"
Xx2"Ali.... Odavde ti nema izlaza"
Ja"To ti misliš"
Xx2"Ne smeš da im se suprotstaviš, ukoliko si želela"
Ja"Izvini?"
Xx2"Na kapiji su ljudi, koji nedaju nikom da izadju van"
Ja"A izvini, ko su oni?"
Xx2"Borbeni"
Ja"Borbeni? Šta koji...."
Xx2"Molim te, nemoj ništa da radiš, jer ako ih razljutiš, pobiće nas sve"
Ja"Neće, ne brini se"
Xx2"Kako?" rekao je tiho i zbunjujuće.
Ja"Inače, ja sam Aurora"
Xx2"Danton"
Ja"Super, sada moram da idem"
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...