Čim izadjem sa Melani iz hotela, ispred istog sačekam ostale. Plaža se nalazila svega 5 minuta od hotela, što nam je previše značilo.
A"Hajde idemo"
Ja"Nema Milana, stani"
A"On neće da ide"
Ja"Što?"
A"Ne znam"*10 minuta kasnije*
Ja"Stavi Melani mišiće"
A"A da... Ona ne zna da pliva.. Gde su?"
Ja"Ispred tebe idiote"
A"Hajde i ti sa nama"
Ja"Zašto si toliko naporan?"Prevrnem očima, te sednem na ležaljku. Skinuvši šorc i majicu, okrenem se iza sebe, gde primetim Lazara.
Ja"Što nisi otišao sa njima?"
L"Mrzim hladnu vodu"
Ja"I ja..."
L"Idi ti slobodno"
Ja"Evo sekund"Nagovarajući sebe da ustanem i odem do ostalih, blizu Melani se nalazila neka devojka. Zbunjeno ustanem i polako krenem prema vodi, koja je bila led ledena.
Me"Mama!"
Ja"Zašto je ovako hladna voda?"
A"Samo udji, kasnije će ti biti topla"
Ja"Ma kako da neće"Prošlo je jedno dobrih 10 minuta, ja sam uporno sedela u plićaku pokušavajući da se prilagodim vodi. Ali me je svih 10 minuta nagovarao da udjem, gde je na kraju postao dosadan.
Ja"Smaraš Ali"
A"Znači tako ćemo"Rukom prodje kroz kosu, te polako krene prema meni. Znala sam šta sledi, te sam brzo ustala i pomerila se od vode.
Ja"Nemoj da si se usudio. Sama ću ući"
A"Vidim da nećeš"
Ja"Nemoj molim te!" razderem se, smejajući se.Jureći me po plaži me na kraju stigne i prebaci me preko ramena. Udarajući u njegova ledja, iznenada osetim ledeni udar na mom telu. Zajedno sa mnom je ušao u vodu...
Ja"Pa da li si ti normalan. Ubiću te kunem ti se"
A"Baš je lepa voda hahahah"
Ja"Ma prelepa"
Me"Mama..."
Ja"Dodji ovamo srce malo. Jedino si ti pametna u ovoj porodici"
A"Mateja, uzmi Melani na sekund"
Ja"Hajde usudi se"Nasmejem se, te se uhvatim za Melani. Stavljajući Melani ispred sebe, odjednom osetim njegove prste na mojim butinama. Uplašeno skočim, gde nenamerno gurnem Melani.
Ja"Ti života mi nisi pri čistoj pameti"
A"Hahahahaha dodji ovamo"Uhvati me za lakat i privuče me na centimetar od njega. Istog trena stavi svoje ruke na moju zadnjicu, gde ga iste sekunde upozorim, da ukoliko ih ne skloni da ću mu iste slomiti.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...