Završivši razgovor sa njegovim rodjacima, izadjemo iz kuće i udjemo u auto, gde napokon mogu da se opustim. Bila sam pod prevelikom tenzijom unutra, jer nisam znala šta da očekujem.
Dogovorili smo se da se sutra nadju sa Milanom u jednoj od naših kuća, koja je bila dovoljno daleko da ih sve skupimo na vreme.
A"Dobro smo prošli..."
Ja"Da... Mislila sam da nam neće pomoći"
A"Sada idemo na kritičniji nivo"
Ja"Rodšildovi..."
A"Tačno tako"
Ja"Kakve oni moći imaju..."
A"Pa ne bih to nazvao moćima.. Oni su vampiri"
Ja"Au... Biće ovo teško"
A"Krenimo"Upali auto, te doda po gasu. Do Rodšildovih nam je trebalo dosta dugo. Mislim, nije kao da su bili na vrh planine. Ali-jeve porodice su bile poprilično čudne. Bilo ih je od vukodlaka do vampira, pa od običnih supermoći do stvaranje cunamija.
Jedino Ali i ja smo bili drugačiji. Drugačiji od ostalih... Zato nas očigledno i mrze... Mislila sam da nikad neću doživeti trenutak kada ću upoznati svu Ali-jevu familiju, ali tako se potrefilo...
*5 sati kasnije*
Budi me hladni vetar, koji je ulazio kroz prozor. Brzo se pobudim i shvatim da smo stigli čim ugledam veliki crni dvorac ispred sebe. Na prvu misao sam mislila da nećemo živi izaći odatle, ali ipak se ispostavilo drugačije.
Čim izadjem iz auta, na svom telu osetim temperaturu ispod -15. Ruku pod ruku sa Ali-jem krenem prema vratima, ali na pola puta nas presretne plava devojka sa velikom pletenicom, koja bi joj bila do poda.
Xx"Dobrodošli"
Xx2"Je l' to Ali?"
Xx3"Izgleda"
Xx"Ček... Je l' ja to..."
Ja"Ne, ne stani"Pre nego što krenem da je zaustavim, na samo milimetar od sebe primetim istu devojku sa ogromnim zubima. Ali ju je zadržao, na samo sekund da postanem vampir kao i oni.
Ja"Možete li da sačekate sekund?"
Xx2"Nemamo vremena za gluposti"Podignem obrvu, te iznad njih stvorim sunce, koje bi ih povredjivalo. Vrištajući da stanem, odlučim da ih pustim, jer mi ipak trebaju.
Kada odluče da popričaju sa nama, udjemo unutra, gde me zatekne nameštaj crn kao pakao. Cela kuća je bila u tamno crveno-crno stilu.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...