50.deo

243 59 13
                                    

*2 sata kasnije*

Prelepa vila na obali mora je bila poput sna. Izašavši iz auta, pridjem na suvozačevo mesto, gde Ali-ju kucnem na prozor. Nije se budio. Uporno budeći ga, iz kuće izadju dečko i devojka bele kose. Izgledali su kao andjeli. Gledali su me sa osmehom. Uzvratim osmeh, te otvorim suvozačeva vrata.

Ja"Ali idiote ustaj"
A"Mhm, još 5 minuta"
Ja"Stigli smo"
A"Uff kad pre"

Sanjivo izadje iz auta, te se protegne. Nakon što protrlja oči, zajedno im pridjemo i pozdravimo se. Jedino su oni bili u dobrim odnosima sa nama.

Xx"Ti si Aurora, zar ne?"
Ja"Ta sam hahhaahha"
Xx"Ali nam je mnogo pričao o tebi"
Ja"Ništa me ne čudi"
Xx2"Izvolite"

Ušavši unutra, sednemo u dnevnu sobu, gde nas počaste sokom. Pre nego što sam krenula sa pričom, zamolili su me da im pokažem koja sam ja vrsta, te im polako sa stola pomerim vazu sa cvećem.

*Sat vremena kasnije*

Xx"Drago nam je što ste nas posetili, takodje, soba vam je spremljena na spratu. Čistačica će vam pokazati gde je"
Ja"Hvala vam puno što ste nas primili u vašu kuću"
Xx2"To je najmanje što možemo da uradimo za vas"
A"Je l' ste rekli soba ili sobe?"
Xx"Soba. Zašto?"
Ja"Pustite vi njega, spava mu se i ne zna šta priča"
Xx2"Hahahahah dobro. Ako smo se dogovorili, možete da odete u svoju sobu, sigurno ste umorni"
Ja"Itekako, hvala vam puno i laku noć"

Osmehnem se, te zajedno sa Ali-jem i čistačicom krenemo na sprat prema svojoj sobi. Nalazila se na kraju hodnika. Ušavši unutra, ostanem zatečena prizorom, jer je sa leve strane kreveta bio zid od prozora, sa pogledom na more.

Čim se presvučem, legnem u krevet, koji je naravno bio bračni. Legavši na isti, pokrijem se, te nakon 5 minuta osetim tople ruke na mojim kukovima. Prevrnem očima, no se okrenem prema Ali-ju, kojem se nije spavalo. Gospodin je spavao u autu i baš ga briga.

Ja"Ali, želim da spavam"
A"Meni se ne spava"
Ja"Ali meni se spava, ne dodiruj me i okreni se"
A"Zašto?"
Ja"Ništa pre braka"
A"Hahahahahaha"

Od muke se uhvati za glavu i okrene se.

-zamolila bih vas sve koji čitate priču da glasate i komentarišete delove. Ostalo je još svega 10.delova do kraja priče, tako da <3

Drugačija ✓Where stories live. Discover now