A"Zašto si takva?"
Ja"A kakva sam to ja? Ali samo želim da spavam"Okrenuvši se na stranu u roku od 5 minuta osetim nežne, vrele poljubce na mom vratu. Trnci bi me prošli telom. Zabacim glavu nazad, te primetim snažnu svetlost na mojim rukama. Svetlost je bila sve jača i jača, a ja bih bila sve zabrinutija, jer nisam znala do čega će da me dovede ta svetlost.
Okrenuvši se prema Ali-ju, svoje ruke stavim na njegove glatke obraze i nežno ga poljubim. Gladno je uzvraćao moje poljubce. Ljubeći ga, razmišljala sam o svojoj budućnosti sa njim. Nisam je mogla zamisliti...
Nisam mogla videti budućnost sa Melani i Ali-jem, što me je poprilično zabrinulo. Nisam znala šta da očekujem, jer mi se ceo život može promeniti za 2 minuta.
Razmišljajući o svemu tome, nisam bila svesna sebe, koja je ležala preko njega i gladno ga ljubila. Nisam bila svesna trenutne situacije.
Legnuvši iznad njega, svoje ruke je stavio na moju zadnjicu, dok sam ja svoje držala na njegovom licu. Prosto sam uživala u trenutku i nisam želela da prestane. Nismo bili svesni šta radimo u tudjoj kući. Ljubav je bila prisutna u celom mom okruženju.
Čim se pomerim da uzmem vazduh, tako se oboje nasmejemo. Samo par sekundi kasnije, polako mi je skidao majicu, gde bih ostala samo u brusu.
Sedeći na njemu bez majice, ovaj put je svoje snažne ruke stavio na moje kukove i jako nežno mi skidao donji deo pidzame, gde budem svesna situacije i osvestim se.
Ja"Stani..."
A"Šta je bilo?"Gledajući u njega u jednom trenutku, sve oko mene postane tamno plavo, što je značilo da sam opet završila u drugom univerzumu. Prevrnem očima, jer sam već navikla na ovakve česte dogadjaje.
Ja"Znači, šta više želiš od mene?"
Rekla sam visokom čudovištu, koje se nalazilo na terasi. Ponovo prevrnem očima i prekrstim ruke. Ponovo ga upitam isto pitanje, gde mi se isto približi na svega par centimetara od mene.
Ja"Smaraš čoveče. Reci šta želiš i odjebi"
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...