Samo posmatrajući šta radi, izmedju svih tih devojki naidjem na njegov pogled, koji je usmerio ka meni. Oštro ga pogledam, no prevrnem očima. Pošto nisam htela da ih ometam, čekala sam svega 10 minuta, ali nisu htele da se sklone od njega, što je pokvarilo moju zabavu.
Gledajući i slušajući njihovo svemejanje, na svaku Ali-jevu reč, odlučim da im prekinem razgovor na jedan jedini način.
Sa podignutim obrvama i velikim osmehom, krenem iz sve snage da pomeram ogromne devojke, koje su stajale oko Belle, kao neka obezbedjenje. Nakon što uspem da se uvučem u taj uži krug, gurnem Bellu po strani i sa onako mokrim usnama poljubim Ali-ja, koji se smejao. Ruke sam stavila na njegovo lice i snažno ga ljubila pod malim uticajem alkohola.
Ljubivši ga, osetim njegove ruke na mojoj zadnjici. Znala sam... Pomerim se od njega i oštro ga pogleam. Samo se nasmeje i povuče me za ruku u svoj zagrljaj. Nervira me, ali ga ipak volim, jer je moj debil.
*Pola sata kasnije*
Igrajući polu pijana fudbal sa Milanom i još nekim likovima, u sebi začujem alarm ili ti da se neko približava Melani.
Ja"Neko je u sobi."
Mi"Trči!"Pomalo uplašeno potrčim prema ulazu, no udjem u kuću i popnem se na sprat. Vrata od sobe su bila otvorena, a Melani nigde nije bilo. Kako?!
Ja"Ali! Milane! Nema je!"
Mi"Šta?!"Uplakano iskočim kroz prozor na zadnje dvorište i uplašeno krenem da je tražim po dvorištu... Gomila pijanih tinjedzera bi se skupili na gomilu i uopšte ne bih mogla da je nadjem. Kako su uopšte uspeli da je uzmu... Nisam smela da je ostavim samu...
A"Gde je Melani?!"
Ja"Ne znam?! Neko...." okrenuta Ali-ju ledjima, gledala sam nekog kako ulazi u šumu.Nervozno ispružim ruku i istu osobu svojim moćima dovučem do sebe. Bila je obučena u crni mantil sa nečim u rukama.
Ja"Gde je ona!"
Xx"Zakasnili ste hahaha"Nervozno ga uhvatim za vrat sa suzama u očima. Nisam mogla da shvatim ko su oni i šta žele od nas.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...