A"Nemoj sad molim te"
Ja"Nisam samo ja roditelj tog deteta, sada je čuvaj, bez da je ona pipne. Hvala"
A"Dobro, dobro"Ironično se osmehnem i zatvorim vrata. Razmišljajući u sobi šta bih mogla da uradim danas, odlučim da se spremim i odem do grada. Baš dugo nisam išla van grada, jer zbog svojih osećanja prema Melani, nisam umela da kontrolišem svoje moći. Sada, kada se sve vratilo u normalu, mogu normalno da izadjrm, bez da razmišljsm o tome, da li ću nekog ubiti ili ne.
Jedino što želim jeste da budem normalna, kao i sve druge žene na ovoj planeti Zemlji. To će mi uvek biti želja, jer nije ni lako biti drugačiji od svih. U nekim trenucima je i korisno, ali nekad i nije. Nekad zbog istih moći mogu da ubijem neko nedužno biće, a ja to jednostavno ne želim...
Navučem farmerke, stavim blagi sloj maskare na trepavice i pustim svoju dugu braon kosu iz pundje. Nakon što se očešljam, skinem telefon sa punjača i izadjem iz sobe. Čkm podignem farmerke, iz police izvučem svoje crne štikle, no obujem iste.
A(Ali)"Gde ćeš?"
Ja"Šta te briga?!"
A"Reci mi"
Ja"Zašto bih ti rekla? Ko si ti da bi ti se pravdala?"
A"Toliko želiš da znaš?"
Ja"Ali, neću da gubim vreme na tebe, shvati"Zajedno sa Melani ustane sa kreveta i pridje mi. Ironično se nasmejem i pogledam ga ravno u oči. Nakon što mi pridje, pruži mi Melani u naručje.
A"Ja je neću čuvati, to bi trebalo odavno da shvatiš"
Ja"Ti si taj koji je napravio ovo dete, zato ima da ga čuvaš, sada (uzmem torbicu i ponovo pogled usmerim u njega) ima da je čuvaš dok ne dodjem, bude li joj jedna dlaka falila sa glave, sahraniću i tebe i tvoju devojku žive. Neka ti to bude na vrhu pameti"Nervozno izadjem iz kuće i laganim koracima se zaputim prema stanici, koja nije bila toliko blizu.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...