14.deo

264 54 2
                                    

*Aurora P.O.V*

*Sutradan*

Silazim sa drveta, te se očistim. Nakon što očistim farmerke, iza sebe primetim Aylu, koja me šokirano gleda.

Ja"Dobro jutro?"

Pokušam da se izvučem iz situacije, dobrotom, ali ipak nisam prošla.

A"Šta ćeš ti na drvetu?"
Ja"Am... Pa... Volim tako da se popnem.... I.... Gledam izlazak sunca"
A"Ali iz tog položaja ne vidiš ništa"
Ja"Hahahha da... Idemo na posao?"
A"Naravno"
Ja"Ček, stani. Je l' si ti to mene pratila?"
A"Ne... Šetala sam šumom"
Ja"Ali 6 ujutru je"
A"Znam, volim tako ujutru da se šetam"
Ja"Ma nemoj"
A"Hajde idemo"

Iako mi je bila sumnjiva u vezi ovoga, nastavila sam da budem dobra sa njom. Nešto mi je sumnjivo u vezi nje, ali dobro. Saznaću uskoro.... Valjda.

Mislim da je ona poslata da me špijunira ili ti da mi se približi, kako bi saznala nešto. Ako je tako... Ko li ju je poslao?

*Ayla P.O.V.*

Nakon što stignem na posao, zajedno sa Aurorom, stavim kecelju i brzo udjem u toalet, gde uzmem telefon i nazovem ga. Mislim da će mi ovde biti kraj. Jako malo je falilo da me provali.

Ja"Halo. Da li me čujete?"
Xx"Gde si ti?"
Ja"Ja... Ja sam bila.."
Xx"Ayla, ne znam koliko si svesna, ali zamalo te je provalila"
Ja"Znam! Svesna sam toga!"
Xx"Ukoliko te uhvati ponovo, jer je poprilično pametna devojka, prvo ćemo tebe ubiti, pa nju. Jasno?"
Ja"Da.... Gospodine"

Prekinem vezu, te uplakano sednem na pločice. Ne mogu da verujem. Zašto sam uopšte pristala na ovakvo nešto.

*Aurora P.O.V.*

Kroz nekoliko sati rada, Ayla je bila poprilično čudna. Non stop joj je pogled bio na meni. Kada bi je pogledala, odmah bi sklonila pogled i nastavila sa radom. Definitivno me špijunira, ali to neće zauvek trajati.

Ja"Ayla!" uzviknem.
A"Heej, šta je bilo?" progovori uplašeno.
Ja"Trebaš mi nešto u zamrzivaču. Ne mogu da podignem jednu kesu"
A"Aaa okej"
Ja"Dodji"

Nakon što udjemo u zamrzivač, zaključam vrata na šta me uplašeno pogleda.

Drugačija ✓Where stories live. Discover now