39.deo

223 45 0
                                    

Ja"Jao Melani..." od muke se nasmejem.
A"Šta se dešava ovde? Melani srce.."
Ja"Cela.... Se umazala sa brašnom"
A"Dodji kod mene"

Ostavi telefon i ključeve od auta po strani, no je uzme u naručje. Čim je poljubi u obraz, na usnima mu ostane brašno, koje obriše rukom.

Sednuvši na radni sto i posmatrajući Ali-ja šta radi, pogled usmeri prema meni. Nikad dublje se nisam našla u njegovim očima. Gledajući se, Melani bi uzela kesu sa brašnom i celu je prosula na sto i rukama udarala o isto.

Ja"Uzmi je da pokupim brašno" rekla sam  tiho, jer mi je bilo jako neprijatno.

Ne znam šta mi se dešava u poslednje vreme. Rekla sam sebi da se neću zaljubiti u njega, ali ipak je srce htelo drugačije...

Sklonim pramen kose iza uha, te se okrenem na drugu stranu. Nakon 5 minuta, osetim njegove ruke na mojim kukovima. Pažljivo okrenem glavu i pogledam ga.

Mogla sam osetiti težak dah na mom vratu, koji bi mi terali trnce niz ledja.

Ja"Prestani..." rekla sam tiho sa kratkim i reškim dahom.
A"Zašto?" doda tiho.
Ja"Ovo.... Pogrešno je..."
A"Svima sam govorio kako si mi ti najveća greška u životu, ali svaki put kada te pogledam, ostanem bez daha"
Ja"Zašto mi ovo radiš?"
A"Zove te Melani" šapne mi na uvo.

Jako neprijatno se okrenem, ali se nadjem u paralelnom svetu..... Isto to stvorenje me je posmatralo i bilo je sve veće i veće... Bila sam poprilično zabrinuta, jer nisam šta mi se dešava i što imam ovakve trenutke.

Gledajući u stvorenje koje me posmatra iza ugla kuće, vreme napolju se pogoršalo. Vetar, kiša i grmljavina su se spojili i situaciju napravili jezivijom.

Samo kroz par minuta, svorenje krene polako prema meni. Samo par koraka unazad, nadjem se u ćošku kuhinje. Plus mi je bio poprlično ubrzan, a sve stvari iz kuhinje su nestale. Ostali smo sami. To stvorenje i ja.

Ja"Ko si ti i šta jebeno želiš od mene?!"
Xx"Tvoju dušu!" rekao je dubok glas, koji mi iznenada pridje i nečim jakim me uhvati za grlo.

Ja"Ali.... Upomoć!"

Pokušala sam svojim moćima da ga sklonim od sebe, ali ovde, u drugom univerzumu, moje moći nisu radile...

Drugačija ✓Where stories live. Discover now