35.deo

233 44 1
                                    

Štit, koji je štitio Melani od svega bi se oglasio, kada bi neko pokušao da pipne ili bio blizu istog. To se na svu sreću nije desilo...

Sednuvši na travu pored vatre, pored mene se stvori neki dečko, sa čašom piva u rukama. Gledao me je, te ispio poslednji gutalj piva.

Ja"Šta želiš?"
Xx"Tebe"
Ja"Fuj."
Xx"Je l' imaš dečka?"
Ja"Odjebi"
Xx"Pitam te lepo"
Ja"Pijan si, previše. Bolje prestani ili si ga najebao"
Xx"Auuu, nemoj tako"
Ja"Možeš li da ideš?"
Xx"Ne, tvoja lepota me je ubila"
Ja"Vidi debilu, imam dete, ako nastaviš da me smaraš udariću te i odmah zakopati 3 metra ispod zemlje"
Xx"Zašto si takva?"

Nervozno gledajući ga, njegova ruka se našla na mojoj butini, a on mi se sve više približavao. Prevrnem očima, te okrenem glavu i primetim Ali-ja i Milan-a, kako mi prilaze. Sa osmehom ustanem i stanem po strani, samo sekund kasnije isti lik se nadje polu mrtav na zemlji. Ali ga je udario pesnicom u glavu, gde ga je patosirao.

A"Idemo"
Ja"Gde? Neću unutra"
A"Aurora, ne želim nikog večeras da ubijem"
Ja"Ćuti tu i dodji ovamo"

Uhvatim ga za ruku, gde smo zajedno otišli u zadnje dvorište. U zadnjrm dvorištu se nalazio ogroman bazen sa duplo više srednjoškolaca, koji su se zabavljali u bazenu.

Sa osmehom pogledam Ali-ja i skinem majicu, no ostanem u brusu. Vežem kosu sa gubicom, te skočim u bazen.

Ja"Ulazi"
A"Zašto?"
Ja"Videćeš ako udješ"
A"Ma nemoj"
Ja"Ajde molim te"
A"Ne želim da me udaviš hahaha"
Ja"Neću idiote, samo skoči"

Prevrne očima i skine majicu, iza koje su se nalazili mišići, sa kojih nisam mogla da skinem pogled. Sa širokim osmehom ga pogledam i pre nego što odlučim da mu se približim, pored njega se pojavila grupica devojaka. Medju njima se nalazila i poznata Bella, koja bi celo veče muvala sve redom.

Drugačija ✓Where stories live. Discover now