A"Zašto?"
Ja"Nemaš pravo da stavljaš svoje ruke na bilo koji deo mog tela. Tek kada bude nešto više, onda možeš"Spusti pogled i rukom prodje kroz mokru kosu. Ugrize se za usnu i u istoj sekunde ruku stavi na moju glavu, gde nam spoji usne. Prevrnem očima, no mu uzvratim poljubac.
A"Mogu sad?"
Ja"Stvarno? Stoko jedna"
A"Hahahahaha šalim se. Dodji ovamo i ne ljuti se odmah"
Ja"Stvarno si bezobrazan"
A"A ti nisi"
L"Khm.... Neću ceo dan čuvati vaše dete"
Ja"Melani srce, spasi me od ovog lepog monstruma"
A"Hahahahaha"Polako joj pridjem i sočno je poljubim u mokri obraz na šta se glasno nasmeje.
*2 sata kasnije*
Sedeći na ležaljci, uzmem senvič sa stočića i isti pružim Melani, koja uzme zalogaj i isti sendvič mi vrati.
A"Zašto Milan nije hteo da dodje?"
Ja"Nemam pojma. Nije raspoložen"
Ma(Mateja)"Sumnjiv mi je on"
A"Po pitanju čega?"
Ma"Ma nebitno"
Ja"Idem da ga proverim"
A"Idem i ja sa tobom za svaki slučaj"
Ja"Uff dosadan si. Čuvajte mi Melani"
L"Dogovoreno"Ustanem i na noge navučem bele papuče, koje su mi se slagale uz kupaći. Hodajući prema hotelu, Ali bi išao ravno uz mene, sve dok nam nije upleo ruke. Nije bio ovoliko naporan prošli put ili jeste...
Ušavši unutra, udjem u lift i pritisnem dugme za 4.sprat. Kako su se vrata od lifta zatvorila, tako mi je Ali prišao i sočno me poljubio.
A"Tvoje usne..." rekao je tiho.
Ja"Moje usne" nasmejem se.
A"Ne mogu da im odolim" rekao je kroz sitne poljubce, koje je ustavljao na mojim usnama.
Ja"Beži, vrata se otvaraju" kažem tiho i blago ga odgurnem.Čim izadjemo iz lifta, krenemo prema njegovoj sobi, koja je bila poprilično zavučena. Mislim da je sa razlogom izabrao zavučenu sobu, a i sada ćemo videti zašto.
Pre nego što otvorim vrata, pogledam u Ali-ja, te ih otvorim. Unutra se nalazio Milan bez svesti. Ležao je na podu....
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...