24.deo

312 47 13
                                    

Ja"Hajde da se vratimo kući, nešto se naoblačilo"
Mi"Ajde još malo"

Igrajući se sa Melani, Ali je otišao bez ijedne reči. Nije rekao ni gde ide, ni kod koga ide. Ništa mi nijr bilo jasno.

Ja"Gde je otišao Ali?"
M"Što pitaš hahahah" nasmeje se.
Ja"Hoćeš li mi reći ili ne?"
M"Neću, jer ćeš biti povređena"
Ja"Milane, ja njega ne volim"
M"Ma da, da"
Ja"Hajde reci mi"
M"Otišao je kod devojke..."
Ja"On ima devojku?"
M"Da.. Već par meseci"
Ja"Zašto mi to nije rekao?"
M"Nemam pojma"
Ja"Onda ću i ja naći dečka" kažem tiho.
M"Šta si rekla?"
Ja"Ništa, ništa.. Hajde idemo unutra"

Ušavši unutra, udjem u sobu i pesvučem Melani. Odlučila sam da više ne želim da provedem nijedan minut u ovoj kući. Znala sam da ima devojku. Ne želim da se mešam u njihov odnos, jer ipak nemam ništa sa Ali-jem, sem našeg deteta hahaha.

*2 sata kasnije*

Uspavljivajući Melani u krevetu, odjednom na ulaznim vratima začujem ženski glas. Glasni ženski glas je odjekivao kućom. Iznervirno ustanem sa kreveta i zatvorim vrata.

U svojoj glavi sam stvorila plan da sačekam da padne mrak i da zajedno sa Melani se vratim u svoj stan, koji je ostao netaknut od kupovine.

Nisam želela to nikom da kažem, jer znam da mi ne bi dali da odem odavde, ali svakako mislim da bi mi odlazak odavde dobro došao. Ja bih bila psihički povredjena zbog Ali-ja, koji ima devojku i dovešće je ispred Melani...

Tiho pevajući Melani pesmicu, na vratima sobe začujem glasno kucanje i smejanje. Kucanje se pretvorilo u udaranje. Samo par sekundi kasnije, Melani je krenula da plače.

Iznervirano ustanem i otvorim vrata iza kojih su se nalazili Ali i njegova devojka. Ali se bio uhvatio za glavu, a ona bi me zbunjeno gledala.

Ja"Ajde se još jednom tako glasno nasmej ili udari rukom u vrata i glavu i ruke ću ti polomiti"
Xx"Ooo opasni smo" rekla je mrtva pijana.
A"Aurora, pusti je, vidiš da je pijana"
Ja"Znaš šta" pomerim se od vrata i brzim koracima dodjem do Melani koja je vrištala i plakala. Uzmem je u naručje i stanem ispred Ali-ja.
Ja"Izvoli, sada ćeš je ti uspavti, jer si se našao pametan da dovodiš pijanu devojku kući, znajući da će napraviti neko sranje" nasmešim se i pružim mu Melani u ruke.

Drugačija ✓Where stories live. Discover now