Ja"Zašto... Zašto bi nam tek tako doneli našu ćerku?!"
Mi"Njen dolazak u vaše ruke je znak da se bliži taj dan"
Ja"Kako ti to sve znaš?!"
Mi"Kada ste završili u ludnici, morali su da te porode. Dobio sam oretnju tog dana da ukoliko progovorim jednu reč da će me ubiti iste sekunde. Istog dana kada su te porodili, dao sam joj ime Melani."
A"Zašto bar meni nisi rekao?"
Mi"Morate da me razumete. Dobio sam gomilu pretnji zbog deteta. Svaki mesec bi joj išao u posetu. Nisam mogao da je ne posetim. Pogotovo što je dete mog brata"Uplakano je uzmem iz Ali-jevog naručja, te udjem zajedno sa njom u kuću. Njen smeh bi popunio kuhinju. Bila je presrećna. Kajem se što je ranije nisam upoznala i čuvala pre svega, jer je ipak ona moj andjeo.
Sednuvši na kauč, spustim je na svoja kolena da sedne. Gledale smo se ravno u oči, sve dok mi se nije približila i poljubila me u obraz. Mojim telom je prošla gomila težina sreće.
Mi"Možeš da mi je daš na sekund"
Ja"Naravno"Nakon što mu je dam, spusti je na radni sto da sedi. Uhvati joj ruku i istu ispruži. Kroz par minuta, uzme i Ali-jevu ruku i stavi je iznad njene. Izmedju njenih ruku se svoji vizuelni leptirić.
Čim shvatim ono što se dogadja, ustanem u pogledsm joj vrat. Bio je isti kao i naš. Ostala sam bez komentara...
Mi"Odvedi je u sobu, spava joj se"
Ja"Dobro..."Uzmem je u naručje, te se popnem na sprat i udjem u sobu. Još uvek nisam mogla da prihvatim tu činjenicu da sam majka... Bilo mi je namoguće to da shvatim. Mislim da nije bilo srećnije žene od mene.
Nakon što je spustim na krevet, počnem da se igram sa njom, jer joj se nije spavalo. Golicavši je po stomaku, njen smeh bi popunio sobu. Kroz par minuta, vrata sobe se otvore. Okrenem glavu i primetim Ali-ja kako zatvara vrata.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...