Kroz nekoliko sati, uspem da uspavam Melani, koja je neprestano plakala. Nakon što se smiluje da zaspi, polako izadjem iz sobe i iste sekunde se nadjem samo par milimetra od Ali-ja. Pogledavši ga u te tamne oči, svetlost na mojim rukama bih mi skrenule pogled sa njegovih očiju i usana.
Opet ta svetlost... Želim što pre da saznam čime je proizvodim da prestanem to da radim. Pošto sam se našla samo par milimetra od Ali-ja, osećala sam se veoma neprijatno u njegovoj blizini... Brzo, sa spuštenim pogledom sidjem u kuhinju, gde naidjem na Milana, koji je jeo keks i mleko.
Ja"Milane!" tiho viknem.
M(Milan)"Molim?"
Ja"Treba mi pomoć"
M"Nema više saveta od Milana"
Ja"Slupaj, u vezi Ali-ja je"
M"To me zanima, idemo napolje"
Ja"Super, hajde"Čim izadjemo napolje, laganim koracima se oboje zaputimo na kraj dvorišta. Pošto sam znala da će nas Ali prisluškivati, oko nas svorim ogroman balon iz kojeg nije izlazila nijedna reč.
M"Šta ti treba?"
Ja"Vidi ovo.."Ispružim mu ruke, koje su sve jače svetlele.
M"Šta je to?"
Ja"Ne znam... Izgleda opasno, ali isto ima i Ali... Melani ima ljubičastu setlost"
M"Je l' znaš šta dovodi do toga?"
Ja"Nemam blage veze stvarno..."
M"Ajde idemo ovako... Pokušaj to da skloniš"Zbunjeno pogledam u ruke i krenem da se skoncentrišem na svoje ruke. Kroz par minuta, svetlost nestane.
M"E sad. Razmišljaj o Melani."
Ja"Dobro razmišljam"
M"Ne pojavljuje se ništa. Hajde sad npr o poslu"
Ja"Ništa..."
M"O šopingu možda... Nemam predstavu..."Uplašeno ga pogledam i pokažem mu ruke, koje su prejako svetlele. U sekundi se ta svetlost pojavila.
M"O kome razmišljaš?!"
Ja"O Aliju..."
M"Ček... Ček... Nadam se da sam dobro shvatio.. Ta svetlost se pojavljuje kada razmišljaš o Aliju?"
Ja"Izgleda"
M"Hajde razmišljaj o nečemu drugom..."Nakon što krenem da razmišljam o nečemu drugom, iste sekunde svetlost ne stane, a kada bi misli opet prebacila na Alija, iste sekunde bi se svetlost pojavila...
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...