23.deo

350 52 5
                                    

Ja"Šta se tačno desilo sa njom?"
Mi"Dan kada smo te poslali u bolnicu, lekari su videli da si trudna i morali su da te porode pre vremena, jer bi njihovi testovi loše uticali na Melani. Možda bi je i ubili. Posle kada je malo porasla, kada je već imala nakoliko meseci, krenuli su da je tretiraju kao igračku, samo da bi dobila svoje super moći"
A"Bitno je da je sada kod nas, gde je bezbedna"
Ja"Da. Nadam se da neće biti problema"
Mi"I ja se nadam"

Igrajući se sa Melani, tako smo je uspeli i uspavati. Spustivši je u krevetac, koji su naknadno Lazar i Mateja kupili i smestili u sobu. Prelepo je spavala u svojoj rozoj pidzamici.

Nikad nisam sebe zamišljala u ovoj poziciji. Generalno jesam, ali ne da prvi put vidim svoju ćerku kada napuni 2 godine. Propustila sam njen najzanimljiviji deo života.

*4 dana kasnije*

Pošto je dan bio predivan, zajedno sa Melani smo izašli u šetnju šumom. Obožava da gleda drveće i da dodiruje sve oko sebe. Jako je znatiželjna i nevaljala...

Svo ovo vreme provedeno generalno sa njom sam razmišljala o samom odnosu izmedju Ali-ja i mene. Nisam mogla da donesem odluku na tu temu, niti sam želela tu temu njemu da spominjem.

Naš rastanak je bio najgori period u mom životu. Patila sam za njim godinu dana, gde nisam odustala i shvatila da nema pravog čoveka za mene. Znala sam da nikad neću naći ljubav, koja će me čuvati kao što je radio Ali.

Sve se tada činilo kao san, svo to provedeno vreme sa njim.. Niko ne bi pomislio da mi se sve to stvarno izdešavalo hahaha.

Kada malo bolje sklopim sve delove puzli, shvatim da bi sve bilo lepše da se nisam doselila u tadašnji zabačen grad. Nikad ne bi ni upoznala njega, zbog kojeg sada imam dete.

Melani je moj andjeo i trenutak kada sam ostala trudna sa njom i porodila se nikad neću staviti kao deo života zbog kojeg sam se kajala, jer je ona nešto najbolje što je moglo da mi se desi.

Drugačija ✓Where stories live. Discover now