Posle jedno 10-tak minuta ustanem sa stepeništa, te udjem unutra tražeći Lai-ja. Melani sam ostavila majci na čuvanje, jer ko zna, možda će je baš ona čuvati kasnije...
Ušavši unutra, udjem u dnevnu sobu, gde ih zateknem kako sede i pričaju nešto. Polako pridjem Ali-ju i nežno ga poljubim u glatki obraz, potom sednem kod njega u krilo.
A"Šta je bilo?"
Ja"Uplašena sam... Previše"
Mi"Zašto? Vidiš koliko nas ima, neće moći ni da nam pridju"
Ja"Znam, ali imam neki čudan osećaj povodom svega... Plašim se da vas ne izgubim... Pogotovo tebe idiote" pogledam u Ali-ja.L"Nećeš, samo se drži podalje svih. A i svakako si najjača medju svima"
Ja"Znam, ali nisu ni oni toliko slabi"
A"Da... Nemoj da se nerviraš... Molim te"
Ja"Dobro neću"Pogledam ga, te uočim te tužne okice, nakon kojih ga nežno poljubim. Kako je dan prolazio, tako nije bilo vesti ni o čemu. Niti su bili blizu, niti daleko. Svi smo znali da ćemo se sutra ujutru boriti za svoje živote.
Moja nervoza je prelazila sa jednog na drugog čoveka, što je jako loše uticalo na njih. Čim je noć pala, Ali i ja, kao glavi smo odlučili da izadjemo medju celom masom i ostavimo nekoliko reči.
A"Slušajte me svi sad. Najverovatnije se sutra dešava ono najgore. Ono što niko nije očekivao. Svi ćete biti sigurni večeras. Na udaljenosti od 30 metara je napravljena zaštita, koja ne može da se probije. Zaštita je takidje tu, ukoliko se neko nepoznato stvorenje nadje ovde. Dalje, želim sutra od vas da budete svoji. Da se borite za svoj, ali i tudji život. Ne želimo nikog da izgubimo zar ne? Nemojte osetiti nikakvu nercozu, jer će sve biti u redu"
Ja"Kao što je Ali upravo rekao, želimo sutra da budete svoji i da čuvate sebe, pa i druge. Svadje sutra ostavite po strani, jer niko ne zna šta će se sutra desiti"
A"Ako smo se dogovorili, možete u miru da se odmorite za sutrašnji dan. Nemojte trošiti svoju snagu, ostavite je za sutra. Laku noć svima"
Ja"Laku noć"
Uhvativši Ali-ja za ruku, provučemo se kroz masu ljudi, no uzmeml Melani i vratimo se u kuću.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...