Xx"Znači i mi smo u opasnosti?"
Ja"Pa da..."
Xx2"Zašto nam ranije niste javili?"
Ja"Nismo hteli nikome da javljamo dok ne budemo sigurni da će se borba zaista dogoditi.."
Xx3"Daćemo sve od sebe da bude sve super i da ne prodje bez povreda"
Ja"Drago mi je što ste me poslušali. Jako mi znači..."
Xx"Imam pitanje, malo..."
Ja"Pitaj slobodno hahaha"
Xx"Šta si ti Ali-ju?"
Ja"Šta sam ti ja ljubavi?"Pogled okrenem prema njemu, te se u sekundi nadjem u njegovim crnim očima. Nakon što rukom prodje kroz kosu, pogleda u njih, te u mene gde kaže "Žena".
Bila bih mu žena da me nije poslao u ludnicu, gde sam patila za njim 2 godine i bila u depsresiji. Najgorih 2 godine provedenih u mom životu...
Xx"Sutra ćemo se naći sa Milanom na adresi koju ste nam dali. Jako nam je drago što ste nam rekli i upozorili ste nas. Računajte na nas"
A"Hvala vam previše"
Xx2"Ništa"Nakon što rešimo i to sa njima, izadjemo iz kuće i udjemo u auto. Čim se smestimo pogledam u Ali-ja i nasmejem se od muke. Smučilo mi se više da se vozam po celom kontinentu, da bih došla do Ali-jeve familije.
A"Sada idemo na lakši nivo. Zapravo jako su blizu..."
Ja"Super, inače stani negde usput da kupim nešto da jedem. Umreću od gladi"
A"Važi"*2 sata kasnije*
Uzimajući zalogaj po zalogaj, sendvič pružim Ali-ju, koji zagrize pola sendviča.
Ja"Stvarno si svinja, pola sendviča si mi pojeo"
A"Hahahahaha"
Ja"Nije smešno idiote. Šta ću sada da jedem"
A"Kupio sam punu kesu slatkiša, ne kukaj"
Ja"Uff dobro"Snuždeno uzmem sendvič od njega i nastavim da ga jedem. Pošto smo stigli na pola puta do sledeće lokacije, Ali-ju se prispavalo, te smo se zamenili. U roku od 5 minuta je zaspao i ništa ne bih moglo da ga probudi.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...