kraj

377 55 74
                                    

Videvši da su oni jači od nas i da nas skoro pa sve ubijaju, Ali i ja odlučimo da uradimo ono što smo uradili kod blizanca Williama i James-a. Ovaj put smo želeli da to bude što jače nego ikada.  Pomerivši se od mase, stanem naspram njega, gledajući ga u oči.

Ruke su mi postajale sekundama kasnije sve svetlije i svetlije. Opet njegove usne, kojima ne mogu jednostavno da odolim. Ta kosa, pogled, usne.... Sve na njemu me je ostavljalo bez teksta i svaki put kada ga vidim, sve više i više se zaljubim.

A"Volim te mala"
Ja"Volim i ja tebe idiote"

Tek kada se poljubimo, oko nas se stvori snažna kugla, koje je sve ostavilo bez teksta. Borba je stala, a svi pogledi su bili upereni u nas, koji smo leteli u visini. Nežne usne su me strastveno ljubile, kao da je prvi put. Ruke je stavio na moju zadnjicu, dok sam ja svoje prste zavukla u njegovu oštru kosu. Na trenutak mi se učinilo kao da je ceo svet naš i da imamo beskonačno vremena.

Kada se sklonim od njega i uzmem vazduh, kugla krene da se raspada i time ih sve nosi kilometrima daleko. Sila koju smo nas dvoje proizveli, nije mogao niko da objasni, ali ja mogu. To je ljubav... To je ljubav, koju ja pružam Ali-ju i ljubav koju on pruža meni. To je sudbina. Moja sudbina je uz njega...

Spustivši se dole, pogled usmerimo prema njima, koja je polovina ležala na zemlji, bez ijedne reči. Svi su nas gledali u neverici. Pola njih je naša sila ubila, a pola onesvestila, samo njega je ostavila sila da stoji uspravno na zemlji. Nisam znala o čemu se radi, ali tek onda kada se svi naši osveste, on krene prema meni.

Od sporijeg hoda je došao do brzog. Svi oko njega su pokušali svojim moćima da ga zadrže, ali nisu uspeli. Njihova energija nije delovala na njega.

Brzo ispružim ruke i snažnom silom ga odgurnem. Već umorna primetim kako ustaje i čisti se od trave i u tom trenutku se nadje na milimetar od mene, kada u dnu stomaka osetim nešto... Teško...

Tada padnem na zemlju prisavijajući se. Krv je bila na sve strane, a oko mene su se našli svi. Ali već uplakan, a ostali zabrinuti.

A"Aurora! Aurora ljubavi! Molim te ustani. Molim te otvori oči. Za mene"
Ja"Taj dan... Kada sam se doselila u taj mali gradić i ugledala vas, mislila sam da vas nikad neću upoznati, jer ste mi bili pregotivni. Onda... Vremenom... Dopustila sam da udješ u moje srce, koje si osvojio jednom rečju "Volim te". Kada sam se to jutro probudila i videla da mi nema stomaka, pao mi je mrak na oči... To je bio san... Barem sam tako mislila. 2 godine kasnije izlazim iz ludnice i opet te srećem. Oboje presrećni saznajemo da imamo devojčicu...."

A"Aurora sada će doći hitna.... Ostani budna"

Ja"Ali, želim ti reći..."
A"Ne Aurora! Ne! Prestani!" rekao je brisajući suze.
Ja"Želim da ti kažem da si za mene uvek bio jedini" rekla sam, dok mi je krv izlazila iz usta.
A"Ne! Ne! Gde je hitna ljudi!"
Ja"Želim da znaš da te volim... Da ću te voleti gde god bila za koji minut..."
A"Aurora molim te" rekao je.
Ja"Želim.... Želim da Melani odraste barem uz oca"
A"Ako ti umreš, umirem i ja. Aurora, ja ne mogu da živim bez tebe"
Ja"Slušaj me, slušaj..."

Uflekane ruke od krvi, uhvatim ga za obraz, gde ga pomazim...

Ja"Molim te... Ostavi Melani da odraste uz oca i da..."
A"Ne! Aurora! Otvori oči!"
Ja"Volim te ljubavi"

Sa ustima punim krvlju i bez imalo snage u sebi ga poljubim, gde izgubim dah. Barem sam ga izgubila uz njega. Moje ljubavi, koju ću uvek voleti. Znala sam da je moja sudbina da ih čuvam sa neba. Ali je moja sudbina i moja ljubav i zauvek ću ga voleti kao prvi dan... Ali ako čuješ ovo, znaj da te volim, znaj da je moje srce ostalo kod tebe, znaj da nikad neću zaboraviti tvoje nežne usne. Čuvaj mi Melani i kada bude odrasla reci joj da ju je majka najviše na svetu volela i da ću je uvek odozgo paziti i voleti... Ali, volim te.

-krajj. Želim samo da napomenem da meni jebeno suze idu... Ovo je priča, koja će doživotno imati najveći utisak na mene, jer nikad ovoliko nisam plakala na kraju neke priče. Želim svima da se zahvalim na ogromnoj podršci i svim tim prelepim komentarima... Ostavite vaše iskreno mišljenje u komentarima bez hejta, jer je priča bolja sa tužnim krajem po meni iskreno. Volim vas punoo aloo <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Drugačija ✓Where stories live. Discover now