Gledajući čoveka u oči, mogla sam orimetiti, kako mu se istim sakuplja slana tečnost. Brzo obriše oči, no podigne pogled. Videlo se u njemu, da se kaje što se uopšte kačio sa tim čudovištem, šta god da je.
Xx"Jako mi je drago što sam te upoznao... Mnogo su mi pričali o tebi"
Ja"Drago mi je da to čujem"Nasmešim se, te polako izadjem iz prostorije. Zbunjena pogledam u stražare, koji su mi spremali auto, za odlazak kući.
*3 meseca kasnije*
Nervozno gledajući šefa u oči, koji se uporno dere na mene, okrenem se i ruke stavim preko ušiju. Nisam mogla više da slušam njegovu galamu. Od kako sam dobila posao, samo se dere na mene. Čovek definitivno ima nrki psihički poremećaj.
Xx"Jesi shvatila?!"
Ja"Ne i ne želim. Dajem otkaz, sada se deri na svoju majku debilu"Iznervirano skinem kecelju i bacim mu u lice. Uzmem svoju platu sa stola i izadjem iz radnje. Opet sam izgubila posao... Deseti put u ovoj nedelji. Ovaj normalan život postaje nepodnošljiv.
Posle 3 meseca sam odlučila da moram sebi da nadjem posao, na kojem neću popizdeti posle 2 dana ili dobiti otkaz posle 3 dana. Potreban mi je novac.
Hodajući gradom, u jednom trenutku mi zapadne za oko restoran, koji je tržaio radnicu. Razmišljajući da li je to dobra ideja, iza mene se nalazila devojka moje gradje. Uporno me je nešto zapitkivala, ali moje misli nisu bile na Zemlji.
Xx2"Hej, je l' ti radiš ovde?"
Ja"Am..."
Xx2"Vidim da si zamišljena, da ponovim... Da li ti radiš ovde?"
Ja"Planiram..."
Xx2"Aha.... I ja isto, već stoti put dajem otkaz, ne mogu više"
Ja"Blago tebi sestro, sada moram da idem"
Xx2"Inače, ja sam Ayla"
Ja"Aurora..."
A(Ayla)"Jako mi je drago što smo se upoznale..."
Ja"I meni, ali sada moram da idem"Ironično se nasmešim i brzo okrenem. Ne volim ljude, niti da se zbližavam sa njima. Želim nekog ko je isti kao ja. Drugačiji... Devojka jeste draga, ali ne volim da se družim, prvo zbog sebe, a onda zbog drugih, jer mogu bilo kome nauditi...
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...