4.deo

336 48 4
                                    

Xx"Ne... Ti nisi moja ćerka!"
Ja"Na moju, a i tvoju žalost. Jesam"
Xx2"Kako.... Kako ima..."
Ja"Sada smirite svoje popucale živce, da vas sve ne bi oterala na drugi kontinent"
Xx"Šta su ti uradili?"
Ja"Nisu samo meni"
Xx"Molim?"
A"Neću da se mešam. Ovo je izmedju vas"
Xx2"Ne razumem?!"

Gledajući u Ali-ja, koji bi moju prokletu sestru digao u vazduh, te ispustio. Nakon što je ispusti, ostatak čopora zareži, ali pre nego što ga napadnu, ispruži ruke i sve ih odgurne 10 metara unazad.

Ja"Kreni idiote, dok te još uvek nisu pojeli za užinu"

Prevrnem očima, te im okrenem ledja i spustim se na cestu. Pogledam levo, pa desno, no predjem ulicu. Već je počeo i mrak da pada, a ja nisam imala prestavu gde ću da prespavam. Sve ovo mi je bilo smešno. Hodajući krajem ulice, nakon što primetim ljude, brzo obrišem krv sa nosa i ubrzam korak...

Osećam se jako ugroženo pored ljudi, jer više nisam stara Aurora. Kapuljaču od jakne prebacim na glavu, te spustim glavu. Mrak je već uveliko pao, a ja još uvek nisam našla mesto gde ću prenoćiti.

Kako sam se približavala centru predgradja, tako sam i primetila diskoteku, koja je bila previše glasna. Polako hodajući, učinim da budem nevidljiva, te tako i udjem u isti klub. Odjednom se vratim u normalno stanje i sednem. Kroz par minuta, jako ružni i čudni likovi su seli pored mene sa obe strane, gledajući me odvratno. Sa njima su došle i dve devojke, koje su me samo odmeravale.

Xx"Kako se zoveš malena?"
Xx2"Nemoj tako brate, vidiš da je stidljiva"
Xx3"Hahahahaha"
Ja"Šta želite?" prevrnem očima.
Xx"Pa malo..." krene polako da izgovara i polako da me dira po butini.

Bes je vladao mojim telom. Najviše mrzim kada mi se ovo desi. Čim se približi malo bliže rukom, brzo iskrenem glavu i slomim mu ruku, gde krene da vrišti kao neka devojčica. Spuštenom glavom ustanem i sednem za šank.

Drugačija ✓Where stories live. Discover now