*dan kasnije*
Spakovavši manji kofer za mene i takodje još jedan manji kofer za Melani, iste ostavim po strani kreveta. Ostavim Melani na krevetu da sedi i gleda crtani, dok bih ja sišla u kuhinju i napravila ručak.
Na 5 minuta bi se penjala na sprat da obidjem Melani. Osećala sam neku nelagodu kada je ostavim samu.
A"Kada sutra idemo?"
Ja"Am.... Imamo let u 10"
A"Dobro.... Da javim ostalima"
Ja"Važi"*sutradan uveče*
Stavivši Melani na krevet, na vrata udje Ali sa koferom u ruci.
Ja"Šta želiš?"
A"Am... Ostao sam bez sobe"
Ja"Da li bi to trebalo da me zanima?"
A"Pa da..."
Ja"Ne, ne zanima me"
A"Spavam večeras ovde"
Ja"Ne, ne spavaš"
A"Zašto? Melani, je l' mi dozvoljavaš da spavam večeras ovde?"
Me"Da!"
A"Ona me bar voli"
Ja"Umire za tobom"
A"Ona bar voli, a ne kao ti. Bezdušna Aurora"
Ja"Molim?"Šokirano sa otvorenom vilicom uzmem jastuk i udarim ga u glavu. Nasmejem se, te isti vratim na krevet. Pokušavajući preko mene da uzme jastuk sa kreveta, odjednom padne na mene. Ležala sam na krevetu, a samo par milimetara iznad mene se nalszio on sa osmehom.
Ja"Sklanjaj se"
A"Meni je baš lepo ovako"
Ja"Melani te gleda idiote"
A"Uff, naporna si Aurora"Ustane s mene, te kofer ostavi po strani i iznenada skine svoju belu majicu, iza koje su se nalazili njegovi mišići.
Ja"Zašto si se skinuo pred njom?"
A"Kao da me neće videti bez majice na plaži"
Ja"Pričuvaj je, idem da se presvučem u kupatilu"Oštro ga pogledam, no udjem u kupatilo sa belim kupaćem u rukama. Nakon 10 mknuta izadjem iz istog, gde lepo namestim svoj kupaći.
Posmatrajući Ali-ja u ćošku sobe, koji me je otvorenih ustiju gledao, uzmem papuču i gadjam ga. Nenamerno ga pogodim u oko, gde krene da kuka.
Ja"Izvini..."
A"Ako ostanem slep zbog tebe, živu ću te sahraniti"
Ja"Jadan ti, posle nećeš moći da gledaš devojke"
A"Ne ljubomoriši"
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...