Obrišem krv sa nosa, te sednem uz jedno drvo da se odmorim. Poslednje vežbe su bile poprilično naporne.
M"Vidiš kako može"
Ja"Zečepi ili ću te ubiti"Kroz par minuta sedne do mene i krene da mi priča sve što se dešavalo za ovih 2 godine što sam bila u bolnici. Mnogo toga nisam mogla da shvatim..
M"Kada smo te poslali u ludnicu, uradili smo to zbog tebe..."
Ja"Ali, vi mene niste ni znali"
M"Zapravo, neki delovi i nisu bili deo tvog sna..."
Ja"Ček... Šta?"
M"Borba... Aurora, ništa nije bio san"
Ja"K... Kako? Ali..."
M"Znam, znam... Bila si trudna sa Ali-jem, ali onda smo te poslali u ludnicu, zajedno sa Ali-jem iz jednog razloga.."
Ja"Kojeg?"
M"Da vas oboje pretvorim u super natprirodne... On... Uskoro dolazi. Dolazi svima nama da se osveti... Protiv njega ćete moći samo vas dvoje... Samo prava ljubav.."
Ja"O kom ljubavlju ti pričaš?! Bukvalno ste me oterali u ludnicu, gde sam izgubila dete"
M"Razumem tvoju ljutnju, ali jedino tako možete da ga porazite"
Ja"Koga Milane?"
M"Saznaćeš uskoro, ali jedino što svi mi znamo, jeste da su Ali-jeva i tvoja moć najjača"
Ja"Misliš?"
M"Da, zato nam ti trebaš i da se što ore vratiš u formu, jer se svaki trenutak može pojaviti"
Ja"Dobro.."
M"Znam da veza izmedju Ali-ja i tebe nije sasvim savršena, ali znam da i dalje svaki dan razmišljate jedno o drugom.."
Ja"Odkad si ti postao toliko dobar?"
M"Ne znam... Od vašeg rastanka se sve promenilo... Ništa nije isto..."
Ja"Dobro... Šta ćemo sada da radimo?"
M"Ti sada se vrati na posao... Ako razmišliš da se vratiš, javi mi"
Ja"Važi"Ustanem sa zemlje i očistim se. Nakon što se pozdravim sa Milan-om, izadjem iz šume i zaputim se do restorana.
*2 sata kasnije*
Xx"Aurora, preuzmi sto broj 5"
Ja"Evo stižem"
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...