Obučena u komplet crnu odeću sa visokim crnim štiklama, izlazim iz prodavnice, te kada se malo odaljim od iste vratim se u normalu.
Hodajući u toj dobro poznatoj mračnoj šumi, odjednom iza sebe primetim nekog. Brzo se okrenem i iste sekunde ga iz sve snage odgurnem od sebe.
Ja"Milane?"
M(Milan)"Šta ćeš ti ovde?"
Ja"To tebe ne zanima"Prilepljen uz drvo je jedva disao. Gledala sam ga sa prevelikom dozom sreće.
Xx"Pusti ga" rekao je hladno.
Ja"Ali?"Drugom rukom njega prilepim uz drvo. Jedva govoreći sam ih držala privezane uz isto drvo.
A(Ali)"Možeš da me pustiš?"
Ja"Pustiću te kada odeš u pakao"
M"Šta ako nešto i nije san?"
A"Milane!"
Ja"Molim?"
M"Dobro, dobro ćutim"
Ja"Nastavi"
M"Ne.."Čim kaže to "Ne", privučem ga prema sebi i iz sve snage ga uhvatim za vrat.
M"Ubićeš me"
Ja"Nastavi rečenicu"
A"Neće nastaviti"
Ja"Sa tobom ne razovaram"Gledajući u Milana i držeći ga levom rukom, u desnoj odjednom izgubim kontrolu na Ali-jem. Posle svega par sekundi, osetim jaku energiju na svome vratu.
Sa osmehom pogledam u Ali-ja, koji je svoju energiju vršio na mom vratu. Gledajući jedan u drugog, nasuprot njegovoj energiji se okrenem i pokažem mu vrat. Nakon što se okrenem prema njemu ponovo, on bi se okrenuo i pokazao mi svoj vrat, koji je bio kao moj...
Sa osmehom prevrnem očima, te ga snažno odgurnem od sebe. Izmedju nas su se pojavile dve snažne energije. Gledali smo se sa prevelikom dozom mržnje.
L(Lazar)"Prekinite! Oboje!"
Spustim ruku, te se uhvatim za glavu. Odkud oni sad ovde? I odakle Ali-ju sada super moći? Šta se sve promenilo za samo 2 godine.
M"Barem je ostala seksi od prošlog puta hahahah"
Ja"Odjebi"
L"Šta ćeš ti ovde?"
Ja"Došla sam da se osvetim, jer sam zbog vas bila 2 godine u ludnici!"
L"Zbog nas?"
Ja"Zbog Ali-ja"
A"Mene ne pominjite"
Ja"Svakako je sve ovo samo početak"Pokažem im srednji prst, te se okrenem i krenem i krenem ponovo prema gradu. Obrišem krv sa nosa, no laganim koracima sa štiklama krenem niz šumu.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...