Čim stignemo na odredjenu lokaciju, krenemo da tražimo Milana i Mateju u toj gužvi. Svi su bili pre napeti, kao i ja. Nisam znala šta da očekujemo...
Sedeći na stepenicama i držajući Melani u krilu, ispred mene se stvori majka i moji braća i sestre. U sekundi su mi se stvorile suze u očima... Isto tako i njima kada su ugledali Melani...
Ja"Mama...."
M(Mama)"Aurora" rekla je uplakano.
Xx"Aurora, je l' to tvoje dete?"
Ja"Hahahhaha jeste ludačo"
Xx"Omg, mogu da je pridržim"
Ja"Naravno"Pružim joj Melani u naručje, gde svi krenu da je maze i igraju se sa njom, dok sam ja pričala sa majkom...
Ja"Zašto nisi došla da me posetiš?"
M"Ja... Ne znam..." obriše suze i skrene pogled.
Ja"Kako ti nije bilo žao da me ostaviš samu u ludnici, bez da me ijednom posetiš"
M"Grozna sam majka..."
Ja"2 godine sam patila sa Ali-jem, misleći da je sve bio san što i donekle jeste istina"
M"Ali te ne zaslužuje"
Ja"Ako si došla da mi držiš predavanja ko je za mene, ko nije onda ti je bolje da ideš. Možeš li barem jednom da shvatiš da više nisam Aurora, koja je konstantno plakala. Imam dete.... Sa čovekom kojeg volim iz dna duše i zbog kojeg bih život dala"
M"Znam, ali..."
Ja"Mama, više nema ali. Postala si baka. To ti je bila najveća želja zar ne? Dobila si najlepšu unuku. Umesto da se igraš sa njom, ti meni pričaš o Ali-ju..."
M"Aurora..."
Ja"Zaboravi.."Nervozno se uhvatim za glavu. Situacija je prenapeta. Ali, Milan i ostali su bili prezauzegi i meni nisu dozvoljavali da im pomognem, već su mi rekli da čuvam Melani. Možda i poslednji put...
Sve ovo me je teralo na jako plakanje, ali hnala sam da će sve proći i da ću kasnije naći posao i živeti sa Ali-jem i Melani u Njujorku. To je naša zajednička želja još od srednje škole...
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...