Stigavši na odredjenu lokaciju, ispred kuće su se našle dve devojke i dva muškarca. Čim izadjem iz auta, osetim jaku negativnu energiju.
Xx"Dobrodošao Ali, odkud ti?"
A"Treba nam pomoć..."
Xx2"Ko je ova dama pored tebe?"
A"Ona..."Pogleda me i uhvati me za ruku. Samo sekund kasnije im pokažem da sam ista kao i oni, što im olakša.
A"Moja žena" nasmeje se.
Oštro ga pogledam i sitno ga uštinem za ruku, gde zajeca. Pogled ponovo usmerim na rodjake, koji nisu bili dobro raspoloženi.
Ušavši zajedno sa Ali-jem u njihovu kuću, gde polako krenem da pričam sa njima. Kako je vreme prolazilo, devojke su me zavolele, dok su dečki pričali sa Ali-jem u dnevnoj sobi.
Xx"Koliko dugo ste zajedno?"
Ja"Jako komplikovano pitanje pitaš hahahah"
Xx"Ispričaj mi sve lepo"
Xx2"Daa"
Ja"Upoznali smo se u srednjoj školi... Tu smo naravno ušli u vezu i par godina kasnije i u brak... Onda... Ostala sam trudna sa mojim malim andjelom Melani"
Xx"Omg, imaš dete sa Ali-jem? Mislila sam da Ali nikad neće postati otac"
Ja"Pa da... Tada je ustvari desi nešto najgore u mom životu... Polovina života da tako kažem je bio san, dok nešto i nije bio san.."
Xx2"Ček.... Ti si sve to sanjala?"
Ja"Da... Tada kada sam se probudila i otišla, Ali i ostali me navodno nisu prepoznali, a jesu i poslali su me u ludnicu, gde sam bila 2 godine. Svaki dan sam patila za njim..."
Xx"Jako mi te je žao...."
Ja"Sada.... Sada smo ponovo u vezi i i dalje ga volim kao pre"
Xx2"Preslatko"
Ja"Ali je težak idiot i naporan je"
A"Zašto sam idiot?"
Xx2"Hhahahahahaha"
Ja"Zašto me prisluškuješ?"
A"Zašto me ti gledaš?"
Ja"Šta te briga"
Xx"Ponašate se kao deca"Samo par minuta kasnije, osetim hladnu ruku na mom laktu. Okrenem se i primetim Ali-ja, koji je sa osmehom gledao u pod. Čim sidjem sa stolice, stanem ispred njega, gde me odjednom poljubi.
A"Ne mogu da ti odolim kada me tako gledaš Aurora" rekao je tiho kroz poljubac.
Xx"Aww preslatki ste"Nasmejem se, te ga namerno ugrizem za usnu.
YOU ARE READING
Drugačija ✓
Science Fiction-druga sezona priče "Ljubav ili rat" - Kao potpuno nova devojka, izlazi iz ludnice i pravi haos. I dalje misleći da je natprirodna, shvati da je ustvari drugačija. Znala je da je ona ta... Ta, koja će ih sve uništiti. Mrzeći Ali-ja iz dna duše, nako...