59.deo

217 47 6
                                    

Ušavši u kuću, već uspavanu Melani ostavimo da spava na kauču pod nazorom. Noć je već uveliko pala, a niko nije želeo da spava baš sada, jer niko nije znao kada dolaze...

*Sutradan ujutru*

Davajući im hranu, van zaštite začujemo glasne vriske, zbog kojih mi se zaledi krv u žilama. Bile su to reči, koje ću doživotno pamtiti.

Xx"Oni dolaze!"

Uspaničeno uzimajući Melani, zajedno sa Ali-jem i ostalima krenemo prema livadi, koja se nalazila svega 5 minuta od kuće.

Stigavši na livadu, uspaničeno Melani ostavim na zemlju. Iza mene se stvori Lazar, koji će odvesti Melani u Njujork. Odvesti je na bezbedno mesto.

Čekajući da se i oni pojave, nas 150 se pripremalo za borbu. Oni koji su bili vukodlaci, su se oretvorili u vokove, kao i moja porodica, koja je stajala iza mene.

Snažno držajući Ali-ja za ruku, sa leve strane šume krene da izlazi jedna grupa tih čudovišta, dok sa druge druga grupa, a iz sredine izlazi čudovište, koje sam vidjala u paranormalnom svetu. Samo što je ovog puta bio duplo veći.

Ja"Ali, bojim se"
A"Idemo zajedno. Na sve ili ništa. Važi"
Ja"Važi" uplašeno ga poljubim na blic, te pogled vratim na njih.

Na livadi je vladala mrtva tišina, sve dok iz mojih usta nije izašla rečenica "Šta želite od nas!". Nakon što se razderem, njihov odgovor je bio "Vašu dušu i moći", misleći na Ali-jeve i moje.

Jedan čovek od pozadi je krenuo prema njima kao da su niko i ništa, sve dok jedan od njih nije prišao i odkinuo mu glavu. Istu je bacio po strani i vratio se na svoju poziciju.

Nije prošlo ni 2 minuta, svi su odjednom krenuli da trče prema njima. Borba za nape živote je počela....

Veoma uplašeno, zajedno sa Ali-jem krenem prema sredini, gde krenem da spašavam zarobljene. Lomeći im glave i ruke u jednoj sekundi, iza sebe osetim tudje prisustvo, te se refleksno okrenem i isto čudovište udarim iz sve snage.

Mislila sam da je sve ovo san, ali ti krici su terali da se naježim cela.

Braneći sebe od njih, u daljini primetim Ali-ja, zarobljenog medju njima četvorici.

Brzim korakom krenem prema njemu i u istoj sekundi ispružim svoje ruke i snažnom silom ih skinem sve sa Ali-jevog vrata. Brzo obrišem krv sa nosa i okrnem se... Sve se dešavalo tako brzo...

Drugačija ✓Where stories live. Discover now