☆3- My Mind☆

1K 43 72
                                    

Zaman: 6. Sezon
Yer: Clarke'ın Beyni

Clarke saatlerdir Josephine ile laf dalaşındaydı. Ondan nasıl kurtulacaktı bilmiyordu. Aynı az sonra Josephine'nin en büyük hamlesini yapacağını bilmediği gibi.

Josephine etrafında dönerken sinsi sinsi sırıttı. "En büyük zayıflık ne biliyor musun Clarke? Ah tabi zavallı sevgilin de söylemişti. Aşk."

Clarke kaşlarını çattı. "Şuan kimseye aşık değilim. Hiçbir şey yapamazsın."

Josephine güldü. "Clarke, Clarke, Clarke... Sen zeki bir kızsın. Yapma böyle lütfen!"

Clarke merakla baktı Josehine'e. O artık kimseye aşık olamazdı. Başka birinin daha zarar görmesini istemiyordu. Çünkü o kimi sevse ölüyordu...

"Biraz düşün Clarke. Kime bir şey olsa kafayı yersin? En büyük aşklar kavga ile başlar dercesine kiminle en başta kavga edip sonra yakınlaştın? 6 yıl boyunca sadece bir kişiyi telsizle aradın, kimdi o Wanheda? Şuan içinde bulunduğumuz yeri kullan!"

Clarke düşen jetonla yerine çivilendi. Ağzından ufak bir küfür kaçtı.

"Kibar olur musun?" Diye sitem etti Josephine alayla.

Clarke'ın gözünden bir damla yaş süzüldü. Bellamy'e gerçekten aşık mıydı?

Bunu düşünmekten hep kaçmıştı ama doğruydu.

Bundandı herhalde ona "en iyi arkadaşım" dediğinde kalbinde oluşan sızı...

Clarke düşündü. Bellamy Echo ile sevgiliydi. Gerçekten imkansız bir aşka sahipti artık...

O sırada Josephine alkış tutmaya başladı.

"Clarke Griffin! Tebrikler! Olayı çözmüş gözüküyorsun. Ama sanırım gitmem gerek. Seni dışardan öldürmenin yollarını da arayacağım tatlım. Baaay!"

•••
Zaman: Saatler Sonra
Yer: Bellamy ve Josephine'in tutsak olduğu mağara.

Bellamy bıkkın bir şekilde Josephine'in Clarke ve o hakkında ki yorumlarını dinliyordu.

O sırada sesler gelmeye başladı.

Gabriel'ın çocukları geliyor olmalıydı.

Içeri giren büyük ihtimalle lider olan adam emir verdi. "Mahkumları alın."

Adamlar Josephine ve Bellamy'i kaldırırken başka bir adam bağırdı. "Herkes yukarı! Sanctum binicileri geliyor!"

Josephine onu tutan adama tısladı. "Benden uzak durun."

Josephine'in yediği tokatla Bellamy iç çekip göz devirdi.

Eğer Clarke olsaydı kesinlikle bu kadar salak davranmazdı. Clarke cesur ve zeki bir kızdı... Güzeldi de...

Bellamy kendi kendine kızdı. "Tanrım! Ne diyorum ben? Benim bir sevgilim var!"

Liderlerden biri emir verdi. "Ayağa kaldırın onu!"

Bir kadın Josephine 'e bakıp konuştu. "Kana sahip."

Bellamy kaşlarını çattı. O sırada kadın arka tarafa doğru bağırdı. "Kana sahip!"

Adamlardan biri Josephine'in çenesini tuttu. Ardından konuştu. "Diz çöktürün."

Bellamy bağırdı. "Bırakın onu!"

Adamlar Josephine 'in boynuna bakarken kimse Bell'i takmıyordu.

Lider konuştu. "O bir prime!"

𝘉𝘌𝘓𝘓𝘈𝘙𝘒𝘌 || 𝙊𝙉𝙀-𝙎𝙃𝙊𝙏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin