25 olduk laaaaaaaan!
Neyse neyse son parta hoşgeldiniz!
Iyi okumalar dilerim canlarım!
•••Ghost Riders Bölüm 3- I Didn't Say It Back
Stilinskilerin evinden çıkmıştılar. Hiçbir şey öğrenememişlerdi fakat içinden bir ses Bellamy'e Clarke'ın onu oraya Lydia ile dertleşmesi için gönderdiğini söylüyordu.
Hepsi oturmuş sıkıntıyla düşünürken bir anda Madi içeri daldı. "Bi-bir şey oldu." Dedi nefes almaya çalışarak.
Bellamy hemen ayağa kalkıp Madi'nin yanına gitti. Kızı bir sandalyeye oturtup bir bardak su verdi.
"Madi sorun ne?"
Madi gözlerini kapatıp konuştu. "Çizdiğim resimde ki kadın. Şu Clarke denen kadın. Onu hatırlamaya başlamıştım. Yüzünü çok net gördüm. Ve sonra... Ve sonra beyaz bir ışık gördüm. Işığın içinde o vardı. Clarke vardı."
Bellamy şokla kıza baktı. "Bir portal mıydı yani?"
Madi hızla kafasını salladı. "Evet evet. Portal! Biz onu hatırladıkça onun bulunduğu yer ile aramızda bir köprü oluşuyor olmalı Bellamy!"
Bellamy gülümsedi. "Onu hatırlamamız gerekiyor..."
•••
Raven, Emori, Murphy ve Bellamy boş bir odada karşılıklı oturuyordu.
Bellamy bir kağıda bir şeyler karalıyor diğerleri onu izliyordu.
Emori oflayarak sordu. "Bellamy ne yazıyorsun?"
"Bir taslak." Dedi Bellamy yazmaya devam ederek.
"Neyin?" Diye sordu Raven merakla.
"Hipnozun..." Dedi Bellamy düşünceli bir şekilde.
Murphy yüzünü buruşturdu. "Ne hipnozu? Eğer birini hipnoz edeceksek o kişi kesinlikle ben değilim."
Bellamy başını kağıttan kaldırdı. "Inan bana eğer azıcık aklımız varsa seni hipnoz etmeyiz. Ki zaten beni edeceğiz."
Emori merakla sordu. "Nasıl?"
Bellamy ayağa kalkıp arkaya doğru yürüdü. Bir mum alıp masaya koydu. Ardından elinde ki kağıdı Murphy'e verdi.
"Okuyacaksın." Dedi düz bir sesle.
Murphy kaşlarını çattı. "Direk okuyacak mıyım yani?"
Bellamy başını onaylar anlamda salladı.
Murphy ise okumaya başladı. Fakat takılarak okuyor ve hipnoz kesinlikle işe yaramıyordu.
Bellamy göz devirip kağıdı çekti. Ardından Raven'a verdi.
Raven ise derin bir nefes alıp okumaya başladı. "Derin bir nefes al ve muma odaklan. Etrafında ki herşeyin yok olduğunu hisset... Şimdi bir odadasın. Bir monitör var. Uzaktan kumandalı. Uzaktan kumanda ile monitördeki anılarını kontrol edebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘌𝘓𝘓𝘈𝘙𝘒𝘌 || 𝙊𝙉𝙀-𝙎𝙃𝙊𝙏
Fanfiction"𝙏𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧..." ● Wattpad Türkiye'deki ilk Bellarke One-Shot ● #the100 etiketinde 1. (04.11.2020) Cover by: @patatesdilimi 𝖡𝖺𝗌̧𝗅𝖺𝗇𝗀ı𝖼̧: 10.09.2020 𝖡𝗂𝗍𝗂𝗌̧: -