Final Part
Bekleyemedim yayınladım.
•••
Clarke iki gündür revirdeydi ve sıkıntıdan patlıyordu. Ağzına Madam Pomfrey'in iğrenç çorbası ve Marlene'in getirdiği Bertie Boots fasulyelerinden başka bir şey girmemişti. Hastalara giydirilen o iğrenç kıyafeti giymediğine şükretti.
Onu bu hale getiren kişi Bellatrix'ti ve gerekli cezayı almıştı.
Oflayarak asasını eline aldı arkasına dönüp pencereyi açtıktan sonra dışarıda ki Lexa'ya Aquamenti büyüsünü yaptı.
Hemen pencereyi kapatırken Lexa'nın yakınmalarını duyup kahkaha attı.
Ardından kaşlarını çattı. Iyice Çapulculara benzemeye başlamıştı.
"Ne yapıyorum ben?!" Diye yakınıp arkasına yaslandı.
Tam gözlerini kapamış uyumaya çalışırken kapı açıldı.
Kapı sesiyle Clarke da gözlerini açtı.
Bellamy gelmişti. "Hey." Dedi Bellamy içeri girerken.
"Hey..." diye cevap verdi Clarke da.
Bellamy gelip yanına oturdu. "Nasıl gidiyor Griffin?"
"Sıkıcı gidiyor Blake." Diye yanıtladı Clarke oflayarak.
"Çıkıyorsun bu lanet yerden." Dedi Bellamy neşeli bir şekilde gülerek.
"Tanrım, sonunda!" Diye bağırdı Clarke mutlulukla.
Bellamy onun bu haline güldü. Ardından ciddileşti. "Ondan önce. Clarke benimle çıkar mısın?"
Clarke onun bu ciddi haline güldükten sonra onu öperek sorusuna cevap verdi.
•••
Zaman: Yıl Sonu (Söylemeyi unuttum bunlar son sınıftılar)
Bellamy güven vermek istercesine sevgilisinin elini sıktı. İkili birbirlerine gülümsediler.
Üstünde siyah bir cübbe vardı. Clarke ise lacivert bir elbise giymişti. Üstünde mezuniyet cübbesi vardı.
Hogwarts bitiyordu ve yepyeni bir hayat başlıyordu. İyi ya da kötü; yepyeni bir hayat.
Bellamy ve Clarke o yaz evlenmeyi planlamıştı.
Lily ve James ile çifte düğün yapacaklardı.
Fakat Dumbledore hala etrafta yoktu. Zaman gelmişti. Dumbledore konuşmak için burada olmalıydı.
Clarke ve Bellamy Mcgonagall'ın yanına gitti. "Profesör? Profesör Dumbledore nerede?" Diye sordu Clarke merakla.
"Hiçbir fikrim yok Bayan Griffin. Yakın zamanda gelmesini umuyoruz." Dedi McGonagall telaşlı fakat sevecen çıkan yumuşak sesiyle.
Clarke başıyla onayladıktan sonra Bellamy ile yerlerine geçtiler.
İkili heyecandan ölecek gibi hissediyordu.
Clarke Bellamy'e doğru yaslandı. Birbirlerine gülümsediler.
O sırada camlar patladı. Bellamy kendini Clarke'a doğru siper ederken herkes asalarını çıkardı.
Bir anda içeri dalan ölüm yiyenlerle Clarke lanet okudu.
Savaş başlamıştı...
•••
Zaman: 3 Saat Sonra
Clarke yorgunlukla etrafına baktı. Marlene ve Sirius sırt sırta savaşıyordu. James ve Lily farklı yerlerden birbirlerine laf yetiştirerek savaşıyorlardı. Remus önüne gelen ölüm yiyene sersemlet gönderiyordu. Dorcas ise...
Clarke Dorcas'ı göremedi. Arkasında ki Bellamy'e baktı. Lexa ile savaşıyordu.
Clarke hemen karşısında ki Lexa'ya sersemlet gönderdi.
Lexa yere düşerken Clarke'ın gözü yerde yatan cansız bir bedene değdi.
En yakın arkadaşlarından biri: Dorcas ölmüştü.
Sırdaşı, kankası, dünyanın en neşeli kızı ölmüştü. Rengi solmuş, gözleri kapanmıştı.
Clarke'ın göz yaşları hızla akmaya başladı.
Bellamy Dorcas'ı gördüğü anda Clarke'ın elini sıktı. Bu "Arkadaşınızın intikamını alacağız..." demekti.
O sırada Bellatrix belirdi önlerinde. Asasını onlara doğrulttu.
Bellamy o an ne olduğunu anlayamadı.
Olaylar çok hızlı gelişti.
"Avada Kedavra!" Sesi büyük salonda yankılandı.
Bellamy'nin sımsıkı tuttuğu küçücük eller gevşedi.
Canından çok sevdiği kadının bedeni yere düştü.
Ve Profesör Pike'ın kehaneti gerçek oldu.
Artık Bellamy için her şey bitmişti...
•••
440 KelimeYav benim bu kötü son aşkım ne olacak dmwmdms
Neyse aşağıya 7. Sezona bin basan bir video bırakıyorum.
Türkçesi için İnstagram'dan the100.turkiyee hesabına bakın. Postları da müqo.
Neyse hadi bay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘌𝘓𝘓𝘈𝘙𝘒𝘌 || 𝙊𝙉𝙀-𝙎𝙃𝙊𝙏
Fanfiction"𝙏𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧..." ● Wattpad Türkiye'deki ilk Bellarke One-Shot ● #the100 etiketinde 1. (04.11.2020) Cover by: @patatesdilimi 𝖡𝖺𝗌̧𝗅𝖺𝗇𝗀ı𝖼̧: 10.09.2020 𝖡𝗂𝗍𝗂𝗌̧: -