Hogwarts {Draco}
Είμαι στον κοιτώνα πίσω στο Χόγκουαρτς. Όλοι γυρίσαμε πίσω. Ανυπομονώ να δω αύριο το βλέμμα του πατέρα μου. Θα εκπλαγεί. Είμαι μόνος μου και σκέφτομαι για το τι μπορεί να σχεδιάζει ο Μάρκους. Σκέφτομαι μήπως πρέπει να το πω εγώ στην Ερμιόνη. Είμαι σίγουρος ότι άμα μάθει για αυτό το ηλίθιο στοίχημα θα θυμώσει και θα φύγει. Δεν θα έπαιζα ποτέ μαζί της. Ακόμα και να ξεκίνησα με αυτό το σκεπτικό, την ερωτεύτηκα στα αλήθεια. Σηκώνομαι όρθιος και πηγαίνω να την βρω. Μπαίνω στον κοιτώνα του Gryffindor και την βλέπω να χτενίζει τα μαλλιά της ενώ είναι έτοιμη να πέσει για ύπνο.
"Εδώ θα κοιμηθείς;" την ρωτάω και με κοιτάει γελώντας
"Πρέπει να έρθω και λίγο σε αυτόν τον κοιτώνα." γελάω και την πλησιάζω περισσότερο
"Τι σκέφτεσαι αγάπη μου;" με ρωτάει και για λίγο βγαίνουμε έξω από το δωμάτιο και πηγαίνουμε να καθίσουμε μπροστά από το τζάκι
"Απλά η επιστροφή του Μάρκους με αναστάτωσε αρκετά. Δεν τον θέλω εδώ." νιώθω τα χέρια της στην πλάτη μου και κοιταζόμαστε
"Θες να μου πεις τι είπατε στο δάσος;" με ρωτάει και αναστενάζω
"Τα κλασικά. Να φύγει." νιώθω τόσο χάλια που της λέω ψέματα. Έρχεται και κάθεται στην αγκαλιά μου ενώ κοιτάμε το τζάκι.
"Μην ανησυχείς αγάπη μου. Θα φύγει και αυτός." μου λέει και της χαϊδεύω τα μαλλιά της
"Δεν θέλω να κοιμηθούμε ξεχωριστά." της λέω ενώ με κοιτάει και χαμογελάει
"Γιατί δεν έρχεσαι στο δωμάτιο μου; Έχω δικό μου δωμάτιο αγάπη μου. Μεγάλο κρεβάτι." λέω πονηρά καθώς χαϊδεύω το κορμί της
"Έχεις σκεφτεί άμα μας πιάσουν τι θα γίνει; Αυτό κανονικά απαγορεύεται." την ακούω να λέει και την σηκώνω ψηλά στην αγκαλιά μου
"Και πότε ακολουθήσαμε τους κανόνες μωρό μου;" την ρωτάω και το μόνο που μου δίνει για απάντηση είναι ένα τεράστιο χαμόγελο. Την πηγαίνω στο δωμάτιο μου κλειδώνοντας την πόρτα με δικό μου ξόρκι. Την ξαπλώνω στο κρεβάτι ενώ βγάζω τα ρούχα μου και ξαπλώνω δίπλα της μόνο με το εσώρουχο.
"Σου έχω μια έκπληξη αύριο." της λέω και την ακούω να αναστενάζει
"Κατάλαβα. Πάλι θα τρέχουμε." λέει και γελάμε ταυτόχρονα. Κλείνω το φως και μέσα στο σκοτάδι πηγαίνω από πάνω της.
"Υπόσχομαι ότι αυτή την φορά δεν θα έχει κανένα τρέξιμο." της απαντάω και την φιλάω απαλά. Παίρνω το ραβδί μου που το έχω ακουμπήσει δίπλα και κάνω ξόρκι για να ανάψουν τα κεράκια που έχω στο δωμάτιο. Χαμογελάμε καθώς τα χέρια της χαϊδεύουν το πρόσωπο μου και εγώ την φιλάω. Φιλιόμαστε παθιασμένα μέχρι που της κάνω τρυφερό έρωτα για απόψε.
YOU ARE READING
Black Love {Dramione Fanfiction}
FantasyΈνας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...