Ντράκο Μαλφόι
Ανοίγω τα μάτια μου και το φως του ήλιου με τυφλώνει. Αρπάζω το μαξιλάρι ώστε να το ρίξω στο πρόσωπο μου. Υπέροχη μέρα για τον αγώνα! Όμως ο αγώνας κρατάει για δευτερόλεπτα στο μυαλό μου. Και αυτό συμβαίνει επειδή δίπλα μου βρίσκεται η Ερμιόνη. Και είναι γυμνή. Ρίχνω το μαξιλάρι ξανά στην θέση του και γυρίζω το κορμί μου πλάγια προς τα δεξιά ώστε να την παρατηρώ. Κοιμάται ακόμα. Αρχίζω να χαϊδεύω τα μαλλιά της μέχρι που το χέρι μου κατευθύνεται στο κορμί της. Είναι τόσο όμορφη. Θέλω να την χαζεύω για ώρες. Χαμογελάω μόνος μου καθώς ανοίγει τα μάτια της και είμαι ο πρώτος που βλέπει. Μένει για λίγο σιωπηλή ενώ σκεπάζει το κορμί της με το πάπλωμα.
"Πόσοι ώρα με χαζεύεις;" λέει και γελάει
"Όχι πολύ." απαντάω και το χέρι μου ακουμπάει στο μάγουλο της
"Κανονικά θα έπρεπε να ετοιμάζεσαι για τον αγώνα." συνεχίζει ενώ κοιταζόμαστε
"Έχω 3 ώρες για τον αγώνα ακόμα." της λέω και πηγαίνω από πάνω της. Της δίνω ένα παθιασμένο φιλί και χαμογελάει.
"Καλημέρα όμορφη." συμπληρώνω και γελάει
"Καλημέρα όμορφε." απαντάει και την φιλάω περισσότερο. Τα χέρια της ακουμπούν στην πλάτη μου ενώ εγώ νιώθω να καυλώνω. Την θέλω. Θέλω να της δείξω πόσο μου έλειψε. Θέλω να είμαι μέσα της συνέχεια. Τα φιλιά μου κατευθύνονται στον λαιμό της και το δεξί μου χέρι στο στήθος της. Αναστενάζει βαριά και ξαφνικά ακούμε την πόρτα να χτυπάει. Νευριάζω αρκετά.
"Όποιος και να είναι φύγε!" φωνάζω
"Ντράκο, που είσαι; Όλοι η ομάδα είμαστε για πρωινό και μετά πρέπει να πάμε γήπεδο για ζέσταμα." ακούω την φωνή του Έντουαρντ να λέει και αναστενάζω
"Θα σας βρω στο γήπεδο!" απαντάω και φεύγει. Ύστερα κοιτάω ξανά την Ερμιόνη και χαμογελάω. Συνεχίζω να φιλάω τον λαιμό της όμως με σταματάει.
"Πρέπει να πας στην ομάδα σου. Δεν γίνεται να είναι χωρίς αρχηγό." μου λέει και γελάω
"Δεν ανησυχώ για την ομάδα μου." λέω ενώ τα χέρια της χαϊδεύουν τα χείλη μου
"Ντράκο, επειδή κάναμε έρωτα εχθές δεν σημαίνει ότι όλα είναι καλά μεταξύ μας." λέει και πλησιάζω στο πρόσωπο της
"Θα γίνουν." απαντάω και την φιλάω απαλά. Παίρνει μία βαθιά ανάσα καθώς τα φιλιά μου πηγαίνουν ξανά στον λαιμό της. Σηκώνομαι όρθιος και την τραβάω από το χέρι ώστε να με ακολουθήσει. Την κατευθύνω στο μπάνιο για να κάνουμε μαζί. Ανοίγω το νερό και μπαίνουμε μέσα. Κάνουμε ντουζ και ταυτόχρονα έρωτα. Την έχω κολλήσει στον τοίχο με το νερό να πέφτει πάνω μας, το ένα της πόδι σηκωμένο και κολλημένο στην μέση μου καθώς εγώ μπαινοβγαίνω ασταμάτητα και γρήγορα μέσα της. Φωνάζουμε και οι δύο δυνατά από ηδονή. Μου είχε λείψει τόσο πολύ αυτή η αίσθηση της καύλας από έρωτα. Έχει κλείσει τα μάτια της και το ευχαριστιέται. Γελάω από χαρά καθώς την παρατηρώ να δαγκώνει τα χείλη της και οι σταγόνες νερού να πέφτουν από το πρόσωπο της. Της το βάζω μέσα της βαθιά και πηγαίνω μέσα έξω με καρφώματα. Ουρλιάζει περισσότερο και τραβάω τα βρεγμένα μαλλιά της με δύναμη. Την τελειώνω και ταυτόχρονα βογκάω βαριά.
BẠN ĐANG ĐỌC
Black Love {Dramione Fanfiction}
Viễn tưởngΈνας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...