ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ: Part 5

528 33 8
                                    

Σείριος Μπλάκ

Περπατάω με τον Βίκτορ για να πάμε στην πλατφόρμα 9 3/4. Σταματάμε μπροστά στον μεγάλο τοίχο και είμαστε έτοιμοι να περάσουμε από μέσα όμως η φωνή του Λούσιος μας σταματάει. Γυρίζουμε προς τα πίσω μας και τον βλέπουμε να στέκεται μπροστά από εμάς σοβαρός.

"Μην βιάζεσαι τόσο πολύ Σείριος. Ίσως να μη γυρίσεις ποτέ ξανά στον μαγικό κόσμο." λέει και γελάω πριν δώσω απάντηση

"Λούσιος, πώς και δεν έχεις τον φίλο σου τον Βόλντεμορτ μαζί;" ρωτάω ειρωνικά ενώ κάνω λίγα βήματα προς το μέρος του

"Ίσως να κρύβεται κάπου." απαντάει και το μόνο που κάνω είναι να τον κοιτάω

"Δεν είναι το σωστό μέρος να προκαλέσουμε Λούσιος." του λέω κοιτάζοντας γύρω μου όλους τους μαγκλς που δεν έχουν ιδέα από μαγεία. Ο Λούσιος χαμογελάει βγάζει το ραβδί του και με ένα δυνατό ξόρκι μας σπρώχνει προς τον τοίχο με αποτέλεσμα να περάσουμε από μέσα. Όμως δεν βρισκόμαστε στην πλατφόρμα 9 3/4. Βρισκόμαστε σε έναν κλειστό χώρο με σκοτεινά χρώματα για διακόσμηση. Σηκώνομαι όρθιος και βοηθάω τον Βίκτορ ώστε να σταθεί και αυτός στα πόδια του.

 Σηκώνομαι όρθιος και βοηθάω τον Βίκτορ ώστε να σταθεί και αυτός στα πόδια του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Είσαι καλά Βίκτορ;" τον ρωτάω και με κοιτάει

"Που βρισκόμαστε Σείριος;" με ρωτάει καθώς καταφέρνει να σταθεί στα πόδια του. Εγώ κοιτάω γύρω μου χωρίς να ξέρω που είμαστε.

"Τι έχεις να πεις τώρα, Σείριος; Σου αρέσει το μέρος για να προκαλέσεις;" ακούω την φωνή του Βόλντεμορτ και στη συνέχεια τον βλέπω να εμφανίζεται μπροστά μας. Τα μάτια μου γίνονται μαύρα και προσπαθώ να συγκρατηθώ. Να μην μεταμορφωθώ σε λυκάνθρωπο. Το ίδιο και ο Βίκτορ.

"Δώσε μου το ραβδί." λέει και εγώ γελάω

"Και να ήθελα, δεν το έχω εγώ." απαντάω

"Σταματά τα ψέματα Σείριος! Δώσε μου το ραβδί!" συνεχίζει να λέει δυνατά και απελπισμένα ενώ εγώ συνεχίζω να του δίνω την ίδια απάντηση. Και η αλήθεια είναι αυτή. Το ραβδί δεν το έχω εγώ πλέον. Φρόντισα να το δώσω στην Ανδρομέδα ώστε να το κρύψει κάπου που μόνο αυτή θα γνωρίζει. Μέχρι να έρθει η σωστή ώρα να το πάρω στα χέρια μου και να κυβερνήσω εγώ το Χόγκουαρτς.

Black Love {Dramione Fanfiction}Where stories live. Discover now