24. Bölüm

5.2K 371 171
                                    

Doğuhan ve Bölüm şarkısı medyada.

Bölümü dilanaladag 'a ithaf ediyorum. Sınır onun destekleriyle geçilmiş, kendisine teşekkür ederim. <3<3<3<3<3 (İthaf isteyen yazabilir)

Sınır: 110 oy 100 yorum.

Sınır geçilmeden de asla bölüm atmayacağım bundan sonra böyle bir karar aldım. Bölüm istiyorsanız destek olabilirsiniz. Benim için günü çok da önemli değil geldiği zaman okurum diyorsanız da sıkıntı yok yorum yazmak zorunda değilsiniz. :)

KEYİFLİ OKUMALAR! :)

*** Sertap Erener - Koyudur Karanlığı***

Kahvaltıda sırıtmamak için kendimi zor tuttum. Hatta uyandığımdan beri sürekli olarak dün geceyi düşünüyor ve sırıtmaktan kendimi alamıyordum. İçimde karnımı ağrıtan tatlı bir heyecan vardı. Gülümsüyordum, ardından iç geçiriyordum ve yüreğime kara bulut gibi çöken hasret geliyordu. Doğuhan'ın yanından ayrılıp kızımın yanına gidene kadar uzun uzun yüzüğümü incelemiş ve sonra da kızımı duruma açıklayana kadar takamayacağım için yüzüğü çıkartıp çantama koymuştum. Şirin'e durumu açıklayacaktım ama yavaş yavaş. Öyle pat pat her şeyi söyleyemezdim. Sindire sindire yavaş yavaş bir yolunu bulup anlatacaktım.

Burcu kahvaltısını bitirmiş elinde telefonuyla bir şeylere bakıyordu. Gündemi takip ettiğini düşünüyordum. "Yiğit'le ilgili bir gelişme var mı?" diye sordum. Dün Şirin de sorunca aklıma düşmüştü. Başını telefondan kaldırıp bana gülümseyerek baktı. "Belge incelemelerimiz tamamlandı, sosyal inceleme sürecindeyiz. Onu da başarıyla geçersek geriye Yiğit ile konuşmamız kalıyor." dedi.

"Sosyal inceleme ne oluyor tam olarak?" diye sordum. Bu konuda pek bir bilgim yoktu. Umarım onları yıpratmayan bir süreç olur.

"İl müdürlüğü evlat edinme birimi tarafından haberli habersiz ziyaretler gerçekleştirilmesine sosyal inceleme deniyor. Yapılacak ziyaretler; evimize, sosyal çevremize veya iş çevremize olabildiği gibi bu sosyal inceleme sürecinde bizim evlat edinilecek çocuk için uygun ebeveyn olma durumumuz ve koşullarımız ayrıntılı olarak incelenip değerlendiriliyor. Bize de bu hafta içinde geleceklerini düşünüyoruz. Umarım bir aksilik çıkmaz Dilan. Çok korkuyorum. Gerçi müdire, Zümrüt Hanım, bizi tanıdığından ve uzun zamandır çocuk sahibi olmak istediğimizi bildiğinden bir sorun olmayacağını düşüyor ama yine de hiç belli olmaz." Sıkıntılı bir şekilde iç geçirdi. "Günlerdir içim içimi yiyor. Sizinle paylaşmasak ben patlardım herhalde."

Uzanıp elini tuttum ona destek olma sırası bendeydi. "Merak etme, Allah'ın izniyle her şey çok güzel olacak." dediğimde güçlükle de olsa yüzü güldü. Daha Yiğit'i düşünürken bile mavilikleri nemleniyordu. Bakışları yorgun ve kederliydi. Şirin'e bakışlarını, Şirine bakarken zaman zaman gözlerinde oluşan hüznü şimdi daha iyi anlıyordum. Anne olmayı çok istiyordu. Hayat işte, neyi çok istersek bizi hep onunla imtihan ediyordu.

Kahvelerimizi içmek için salona geçtiğimizde Şirin, Simba'yı peşinden sürükleyerek salonun ortasına doğru geldi. Peşinden de Jülide, bakışları Şirin'e laf anlatmadığından olsa gerek sıkıntılıydı. Mevhibe ablanın İkisine bakışını gördüm, ne kızabiliyordu ne de sesini çıkartamıyordu. Köpeklerden korktuğundan Simba'nın evin içine sokulmasını pek istemiyordu. Simba oldukça sakindi, korkulacak bir hayvan değildi ama Mevhibe Abla yıllardır kafasında kurmuş, kendini hayvanlardan uzaklaştırmış. Bahçeye çıktığında bile Simba'dan uzakta yürür onun olduğu taraftan geçerken adımlarını hızlandırır. Bir de tüy döküyorlar diye söyleniyordu. Onun evde olduğu ve Simba'nın dışarıda olduğu zamanlarda sorun yoktu. Burcu'ya baktım. Onun için bir sakınca yoktu.

Doğunun Aşık Kadını - Ruh-i Revanım -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin