Tanıtım

62.5K 1.2K 235
                                    









Gölge Timi

Asena Türkoğlu İstanbul 26 yaşında oldukça başaralı bordo bereli yüzbaşı. Annesi ve babası şehit albay Hilal Türkoğlu ve Yiğit Türkoğlu. Bir de canından çok sevdiği herşeyi abisi  Alp Türkoğlu. Ve biricik nişanlısı Sinan Özen.

Turan Edizel İstanbul 27 yaşında oldukça başarılı bordo bereli yüzbaşı. Annesi şehit Aysel Edizel, babası şehit Haluk Edizel.

Alp Türkoğlu İstanbul 28 yaşında oldukça başaralı kıdemli yüzbaşı. Asena Türkoğlu'nun biricik abisi. Kurt Timinin komutanı.

Kutay Bayraktar İstanbul 27 yaşında oldukça başaralı bordo bereli yüzbaşı. Annesi ve babası emekli Binbaşı ve Albay'dır.  Aynı zamanda gölge timinin komutanı dır.

Mert Yazıcıoğlu İstanbul 26 yaşında oldukça başaralı bordo bereli Teğmen. Annesi ve babası doktor. Annesi ve babası mert küçükken ölmüştür. Aynı zamanda Alp ve Asena'nın çocukluk arkadaşı dır.

Akat Akıncı Antalya 25 yaşında başaralı bordo bereli Asteğmen. Annesi emekli öğretmen babası ise emekli mühendis.

Fatih Akman Adana 24 yaşında timin en küçüğü oda başaralı bir bordo bereli ASteğmen. Annesi şehit Polis babası şehit Binbaşı.

Kuzey Karaman Konya 28 yaşında bordo bereli Üsteğmen. Annesi emekli Savaş Pilotu babası emekli Doktor. Nişanlısı da Sahra Parlak kendisi Sekreter.

Ateş Saraçoğlu İzmir 27 yaşında bordo bereli üsteğmen. Annesi emekli savcı babası şehit Avukat.

Kartal Timi

Sinan Yiğit Özen Samsun 28 yaşında oldukça başaralı bordo bereli Kıdemli Yüzbaşı. Annesi ve babası şehit Teğmen. Kartal Timinin komutanı.

Ahmet Çınar Sinop 32 yaşında başaralı bordo bereli Kıdemli Üsteğmen. Evli iki çocuk babası. Timin en büyüğü.

Sergen Çolak Erzurum 29 yaşında bordo bereli Üsteğmen. Evli bir çocuk babası.

Furkan Kızılay Artvin 27 yaşında oldukça başaralı bordo bereli Teğmen. Nişanlısı var.

Emre Özder Bartın 25 yaşında oldukça başaralı bordo bereli Asteğmen. Sözlüsü var.   


Albay Batur Türkoğlu, Şehit Yiğit Türkoğlu'nun kardeşi. Alp ve Asena'nın amcası. Bir kızı var ve bir oğlu var. Kızı, Sinem Türkoğlu Savaş Pilotu, oğlu Kartal Türkoğlu MIT ajanı.




Şimdilik bu kadar kendinize çok iyi bakın...

Gölge Timi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin