SSO - 6

800 249 254
                                    

Teşekkür ederim... Calico

Yataktan nefes nefese uyandığımda şaşkınlığımı bir müddet üzerimden atamadım. O nasıl bir kediydi öyle? Üstelik benimle konuşmuştu. "Hediyemi beğendin mi?" diye sormuştu bana. Ne hediyesi? Telefonu elime alıp arama motorundan calico kedisini arattığımda birçok efsane ile karşılaştım. Calico kedisi bazı hikayelerde insanlara ikinci bir şans veren bir kediydi. Bazılarında ise şanslı insanların ölüm anında karşılaştığı bir kurtarıcı melekti. Tanrım bunlar çok saçma geliyordu. Gerçi şu an ne mantıklıydı ki? Bir anda başka bir evrendeydim ve SBB ile yakınlaşmıştım. Yani sanırım.

Acaba gerçekten de bu efsanelerden biri gerçek olabilir miydi? Yani bu kedi gerçekten var mıydı ve bana o mu yardım etmişti? Telefonu kenara koyup tekrar yatağa uzandığımda gözlerimi kapatıp derin derin nefesler alıp verdim. Şu an hayat benim için yeterince garipti bir de böyle kafa karıştırıcı bir rüya... Çok garip.

Bugün hafta sonuydu güneş parıl parıl parlıyordu. Sanki bugün güneş, bana yalnızlığımı unutturup neşelenmemi söylüyordu. Haklıydı, neşelenmeliydim. Bu hayat bir hediye ise ona güzel bakmalıyım. Kıymetini bilmeli ve kaderimi yeniden yazmalıydım. Çünkü bu hayat son şansım olabilirdi. Bende bu şansı değerlendirip bulmam gereken şeyi bulmalıydım. Bu güzel hediyenin sonuna kadar gideceğim.

Aynada yüzümü yıkayıp baktığımda göz rengimin koyu kahveden açık kahveye döndüğünü fark ettim. Belki de ışıktandır. Belki de SBB'cuğuma yakından bakınca parıldamaları gözlerimi kamaştırdığından rengi açılmıştır. Aynada kendimi gülerken gördüğümde delirdiğimi bir kere daha düşünüp hızlıca banyodan çıktım.

Acaba çocuklar ne yapıyorlardır? Belki kahvaltı yapıyorlardır. Elimdeki gevrek kutusunu tabağa katıp sütü de eklerken bugünkü planıma karar vermiştim. Bunları yerken youtube'da canlı yayın açıp hem makyaj yapıp hem kahvaltımı edecektim. Geçen haftalarda banka hesabımı kontrol ettiğimde kendi hayatımdaki işimden bile daha fazla para kazandığımı görünce bu işi sıkı bir şekilde sürdürmeye karar vermiştim.

Işık sistemini kamerayı ve tüm makyaj malzemelerimi hazırlayıp tabağımı da alıp oturduğumda aslında ilk defa canlı yayın açtığımı fark edip heyecanlanmadan edemedim. Normalde hiç bir sosyal medya platformunda canlı yayın açmamıştım. Ne yapacaktım? Sanırım akışına bırakacaktım. Canlı yayını açtığımda yüzlerce kişi canlı yayınıma katılırken bende yorumları okuyup gevreğimden yiyordum. Uzun zamandır video atmadığım ve neden kamera karşısında kahvaltı ettiğimi soran yorumlar çok fazlaydı.

"Merhaba millet. Uzun zamandır yoktum çünkü bir işe girdim... Kazandığım para yetmiyor mu? Yetiyor ama sadece kendim yerime diğer insanlara makyaj yapmak istedim... Üzgünüm evime insanları davet edip makyaj yapamam... Yüzüm mü şişmiş? Dün gece geç uyuduğum içindir ama makyaj zaten böyle anlar için değil mi? O zaman bugün 'geç uyuyup yüzü şişen ama o günde hay aksi erkek arkadaşı ile buluşacak kız makyajı' yapalım mı?.... Bence de bu makyaj oldukça mantıklı.... Sizlere karşı yaptığım makyajın daha mantıklı ve gerçekçi olması için uyanır uyanmaz geçtim kamera karşısına. O yüzden bir yandan karnımı doyuruyorum millet.... O zaman başlayalım mı?"

Yorumları okuyup hem onlara cevap verip hem de sanki sihirli bir şekilde makyajımı yaparken oldukça eğlendiğimi ve akışına bıraktığımda her şeyin iyi gittiğini fark ettim. Makyajımı bitirmeye yakınken "erkek arkadaşın var mı?" sorusunu gördüğümde bir an duraksadım. Geçmişi silip atmak istediğim gibi olmuyordu sanırım. Üstelik dün akşam o'nu gördükten sonra...

"Sevgili Minimini, erkek arkadaşım yok. Şu an kendimi işime adayıp geliştirmek istiyorum. Üstelik desteklemek istediğim insanlar var. Bunun hakkında konuşabilir miyim bilmiyorum ama yakında efsane bir grup çıkış yapacak ve onu destelemek için sabırsızlıkla bekliyorum... Bunu nereden mi biliyorum? Efsane olacaklarını mı yoksa yeni bir grup çıkacağını mı?.. Şey buna cevap vermesem iyi olur ama çıkış yaptıklarında çılgın bir fan olarak beni gördüğünüzde o zaman sizlerde anlarsınız."

Senin SİHRİN OlacağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin