ANKA YÜKSELİŞ
Video: Bölüm şarkısı
İki ay sonra
İşte o gün gelmişti. Bugün her şeyin değiştiği günün yıl dönümüydü. Anka gece yarısından itibaren başlayan korkuyla günün bir an önce bitmesini diledi.
Beklemeye başladı, her an kötü bir şey olacakmış gibi kendini hazırlamaya çalıştı. Ama sadece çalıştı, yapamadı. Kemal 'in kendisine yaptıkları bir bir gözünün önüne geldi. Her gelen görüntüyle nefesi daralmaya başladı.
Nefesinin daralmasıyla başlayan korku vücuduna ter ve gözyaşıyla dağıldı. İçi titredi, kalbi çok hızlı atmaya başladı, yaşadığı acıları tekrar tekrar hissederken o acılar sessiz inlemelere dönüştü. Sessiz inlemeleri de çığlıklara dönüştü. Korkusunu hafifletmek için odadaki her şeyi dağıtmaya başladı. Kemal' e olan öfkesini tek tek odadaki eşyalardan çıkardı.
Ceyhun, duyduğu çığlık ve gürültüler ile ne ara daldığını bilmediği uykusundan hızla kalktı. Gelen gürültülerin Anka' nın odasından geldiğini anlamasıyla yukarı koştu.
Ceyhun, Anka' nın odasına girmesiyle onun çıldırdığını fark etti. Aylardır konuşmayan kız:
- Yapma, bırak beni. Hayır, canım acıyor. Canım çok acıyor. Bırak beni, bırak beni, diye söylenip etrafı dağıtıyordu.
Ceyhun hızla Anka' nın yanına gidip bedenini tuttu. Anka acıyla:
- Bırak beni, yalvarırım bırak. Çok acıyor. Anne , baba neredesiniz? Kurtarın beni, kurtarın beni, kurtarın beni.
Ceyhun, Anka' nın kulağına fısıldamaya başladı.
- Anka, benim Ceyhun. Duyuyor musun beni? Benim Ceyhun. Seni o çukurdan kurtaran adam. Aylarca evinde yaşadığın adam. Sana sahip çıkan, senin için o adamda intikam alan, seni yediren, içiren, yıkayan bazen de sen uyurken yanında uyuyan Ceyhun.
Ceyhun, Anka' nın hala o ölen adama yalvardığını duydukça içinin parçalandığını hissetti. Anka' ya hissettiği acıyla ve akan yaşlarıyla yalvarmaya başladı.
- Ne olur Anka? Ne olur kendine gel güzelim. Ne olur kendine gel. Ben buradayım, senin yanındayım. Sana bir daha kimsenin dokunmasına izin vermeyeceğim. Tek bir saç teline, aldığın tek bir nefese bile. (Anka' nın saçlarını okşamaya başladı) Ne olur Anka' m? Ne olur kendine gel. (Son kez) Ne olur...
Anka, zor da olsa kendisine gelmesi için yalvaran Ceyhun' un sesini duydu. Duydu ve o beyninin gösterdiği, gerçek olsada olmayan çukurdan kendini kurtardı. Kurtarmasıyla dilinden:
- Ceyhun..., ismi döküldü. Ardından gözleri kapandı.
Ceyhun endişeyle:
- ANKA!
Ceyhun, Anka' yı kucağına alıp yatırmak için kendi odasına götürdü.
Sabah
Ceyhun, Anka bayıldıktan sonra hiç uyuyamamıştı. Sabah oluncada ilk işi Anka' nın psikiyatristini aramak olmuştu.
Doktor Kübra, Ceyhun aradıktan sonra Anka' yı kontrole eve gelmişti. Kontrol ettikten bir süre sonra da hala baygın olan Anka' nın odasından çıkıp Ceyhun ile konuşmaya başladı. Ceyhun:
- Neler oluyor Kübra Hanım?
Kübra:
- Korkulacak bir şey yok Ceyhun Bey. Sadece Anka Hanım küçük bir şok yaşamış.
- Bir yıldır bu evde ama daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştı.
- Uzun zaman sonra yaşanılan bu tarz şoklar, genelde travmasına sebep olan şeyin zamanı geldiğinde gerçekleşir. Hata bu zaman kısa süreli hafıza kayıplarını bile yol açabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
Chick-LitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...