GEÇMİŞ (Tolunay ve Ceyhun' un tanışması)
Eren, Ceyhun ile çalışmaya başlayalı 10 gün olmuştur. Ama Eren bu 10 gün de bir ömre sığacak her kötülüğü görmüştür. O kötülükleri görüp onları cezalandırdıkça bu işi sevmeye başladığını fark etmiştir ve gün geçtikçe insanları öldürmeye, işe alışmaya başlamıştır.
Ceyhun, telefonu kapatıp su içen Eren' e döndü.
- Kemal denen it, en iyi adamlarımdan birini öldürmüş ve simdi onun yerine güvenilir bir adam bulmam gerekiyor. Hem de herkes beni öldürmek için uğraşırken.
Eren, su bardağını tezgaha koyup:
- Nasıl bir adamdan bahsediyorsun ?
- Birini en ayrıntısına kadar araştıracak biri.
- Benim tanıdığım biri var araştırmak onun mesleği gibi bir şey.
- Ben gazeteci veya muhabir aramıyorum Eren.
- Tolunay öyle biri değil ki zaten. Araştırmayı hobi olarak yapıyor. Bir şey arıyorsa onu bulması birkaç saat sürüyor. Bir üniversite öğrencisi olmasına rağmen kolları uzun.
- Kemal denen herif ile ilgili bilmediklerimize ulaşabilir mi? En önemlisi güvenilir biri mi?
- Güvenilir olmasa sana ismini vermezdim Ceyhun. Ama Kemal'e ulaşmasını istiyorsan ona kısa bir açıklama yapman gerekiyor. Ki asıl mesleği polislik. Tabi polislikten öte sivil dedektif de diyebiliriz. Çocuk zehir gibi Ceyhun. Üniversitede ikinci sınıfı okumasına rağmen vakalarla uğraşıyor. Yani resmen okuduğu mesleği mezun olmadan yapıyor.
Ceyhun, Tolunay ile ilgili duyduklarından sonra Tolunay'ı iyice merak etmeye başlamıştı.
- Polis olması işimize yarayabilir. En azından bir şey olduğunda paçamızı kurtarır. Ama asıl mesele Tolunay dediğin çocuk işi kabul edecek mi?
- Emin ol geçmişte yaşadıklarından sonra mafyacılık oynaması onun için hiçbir şey değil.
Ceyhun, onca acıya rağmen şu ana kadar güçlü durup yeni bir hayat kuran her insanla gurur duymuştur. Bu yüzden:
- Getir bakalım şu çocuğu. Dediğin kadar varmış mı, bir görelim.
Eren gülüp telefonunu cebinden çıkardı.
- Hemen.
Eren, Ceyhun' un yanından biraz uzaklaştıktan sonra Tolunay' a telefon açtı. Karşı tarafın kısa süre içinde telefonu açmasıyla:
- Kardeşim?
- Naber Tolu?
- İyidir senden?
- Benden de iyi. Ben senden bir şey rica edecektim. Eğer müsaitsen birazdan mesaj atacağım adrese gelir misin?
- Gelirim kanka. Müsaitim.
- Güzel. Bekliyorum.
- Görüşürüz.
- Görüşürüz.
Eren telefonu kapatıp kendine kahve yapan Ceyhun' un yanına geri döndü.
- Bana da bir kahve yapıver. Tolunay yarım saate gelir.
Ceyhun, Eren' e de kahve yapıp.
- Güzel, gelsin bakalım, dedikten sonra dolan fincanı Eren' e uzattı.
Yarım saat sonra
Ceyhun ve Eren zilin çalmasıyla ayaklandı ve kapıyı açmaya gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...