Beren, Zehra ile ettiği sohbetten sonra uyandırmak için Anka' nın odasına gitti. Odasına girdi fakat onu orada göremedi. Nerede olduğunu anında tahmin edip:
- Ceyhun' un odasında... diye fısıldadı.
Anka' nın odasından çıkıp Ceyhun' un odasının kapısını açtı. Açmasıyla sarmaş dolaş uyuyan aşıklar ile karşılaştı. Merdivenlerden gelen ayak seslerini duymasıyla başını oraya çevirdi. Toluyu görmesiyle fısıldadı.
- Buraya gel, deyip onu yanına çağırdı.
Tolunay, Beren' in dediğini yapıp yanına gitti. Ceyhun' un odasının kapısını daha fazla aralayıp daha önce defalarca şahit olduğu manzaraya baktı. Kolunu, Beren' in omzuna atıp başından öptü.
- Bizde öyle her gün uyansak ya?
Beren' in kulağına çok cazip bir teklif gelsede Zehra' nın kelimeleri kulağında çınladı.
- Zamanı gelince o da olur elbet, deyip Ceyhunların kapısını kapattı. Toluya dönüp:
- Bırakalım biraz daha uyusunlar. Son zamanlarda başlarına gelmedik şey kalmadı. Bu huzurlu anların tadını çıkarsınlar, deyip odasına yöneldi.
Tolu, Beren' in gitmesine engel olup kolundan tuttuğu gibi kendine çekti. Duvara yaslar yaslamaz:
- Geç kalan bir günaydın öpücüğü vardı, deyip Beren' in dudaklarına yöneldi.
Beren tam Tolu öpecekti ki geri çekilip Tolu' nun yanağından öptü ve odasına kaçtı.
Tolu, Beren' in bu nazlı haline gülümsedi ve üstünü değiştirmek için kendi odasına yöneldi.
Beren odasına girer girmez kendini yatağına attı.Uzanırken düşünmeye başladı. Zehra onunla konuşmadan önce Tolu ile her şeyi yapmaya nasıl da hazırdı. Öpüşme, sarılarak uyuma, el ele tutuşma vs. Ama şimdi Zehra' ya verdiği söz her şeyi yapmasına engel oluyordu. Bir de geçen sefer olan yakınlaşma. Belki de birbirlerini durdurmasalardı... hayır mutlaka durma noktaları olacaktı. Bunu Tolu' nun gözlerinde bizzat görmüştü.
Tolu 'nun geçmişten bahsettiği aklına geldi. Merak etti, Tolu geçmişte ne yaşamıştı da özür dileme gereği duymuştu? Şu ana kadar anlatamadığına göre kendisi gibi kötü bir geçmişi olmalıydı.
- Zamanı gelince öğrenirim, deyip duşa girmek için yatağından kalktı.
Bir saat sonra
Ceyhun, telefonunun zil sesiyle uyandı. Kim olduğuna bakmak için sehpaya uzandı. Bedirhan' ın aradığını görmesiyle:
- Efendim Bedirhan?
- Ataman, yoksa daha yeni mi uyanıyorsun?
Ceyhun gözlerini ovuşturup:
- Bugün öyle oldu. Sen napıyorsun?
- İyiyim ne olsun? Bende tam sizin mekana geçiyordum.
- Eren ile Tolu, çoktan oraya gitmiştir. Geçebilirsin.
- Tamam o sorun değil. Bu arada sizin evdekiler müsait mi?
- Müsaittir, neden sordun?
- Sidal, kızları ve Zehra Teyzeyi görmek istiyor.
- Memnun olurlar, buyursun gelsin.
- Harika, sende evdesin zaten. Oraya Sidali bırakırken senide alırım, birlikte mekana geçeriz.
- Olur Bedo, görüşürüz.
- Görüşürüz.
Ceyhun, telefonu kapatıp uyuyan sevgilisinin kızıl saçlarını okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
Genç Kız EdebiyatıO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...