Eren ve Anka' nın doğum günü partisi devam ederken Ceyhun'a mesaj geldi. Ceyhun mesajı açar açmaz savaşın yarın sabah atılan konumda başlayacağını gösteren yazıyı gördü. İlerlerken önce Tolunay' ı yanına çağırdı sonra da Eren' i, hep birlikte ofise geçtiler. Tolunay:
- Sorun ne?
Ceyhun:
- Mesaj geldi, yarın başlıyoruz. Sevgililerinizle vedalaşın ve eşyalarınızı toplamaya başlayın.
Eren:
- Bu kadar çabuk mu?
- Biliyorsun bekliyorduk.
Tolunay:
- Hala belli bir süresi yok değil mi?
- Hayır, kızlara da uzayabileceğini söylemeliyiz.
Eren:
- Ben Elvan'a önümüzdeki bir ay içinde evlenebileceğimizi söylemiştim.
Tolunay:
- Daha yeni evlenme teklifi ettin Eren, neyin acelesi bu?
Eren bir iç çekti. Ceyhun, Eren' in bir şey sakladığını anlayarak:
- Eren?
- Çocuklar Elvan ile bir bebeğimiz olacak.
Tolunay:
- Oha, yavaş oğlum! Ne bu hız?
- Bende yavaş gitmeyi düşünüyordum ama hiçbir şey planladığım gibi gitmiyor.
Ceyhun:
- Zehra Teyze' nin bundan haberi var mı?
- Hayır, evlendikten sonra hepinize söylemeyi düşünüyorduk. Elvan yanlış anlaşılmak istemedi.
Tolunay:
- Ne yapacağız Ceyhun?
Ceyhun:
- Ya iki gün içinde evlenecekler ya da Elvan hamile olduğunu söyleyecek ve biz gelene kadar kendine de bebeğine de dikkat edecek. (Eren' e) Ancak orada seni iki gün idare edebiliriz Eren.
Eren:
- Anneme ne diyeceğiz? Anlayacaktır.
Ceyhun:
- İki gün içinde de evlenseniz bir ay içinde de evlenseniz her türlü anlayacaktır Eren.
Tolunay:
- O zaman geriye tek seçenek kalıyor o da Zehra Teyzeye doğru söylemeniz.
Eren kapıya doğru ilerleyip:
- Elvan ile konuşmam gerekiyor, deyip ofisten çıktı.
Salona gelen Eren:
- Elvan, canım?
Elvan, Eren' in kendisine seslenmesiyle ayağa kalktı ve Eren' in yanına gitti.
- Ne oldu canım?
- Elvan, anneme durumu açıklamamız gerekiyor.
- Ama böyle konuşmamıştık. Yarım saat içinde fikrini ne değiştirdi?
- Biliyorum sevgilim ama yarın sabah iş sebebiyle yola çıkmamız gerekiyor ve ne kadar süre sonra dönebileceğimiz belli değil.
- O da ne demek öyle? Ölüme gider gibi konuşuyorsun.
Eren içinden " Zaten ölüme gidiyoruz sevgilim" dedi. Elvan' a sarılıp:
- Özür dilerim öyle dememem gerekiyor ama gerçekten ne zaman geleceğimiz belli değil birtanem. Ya anneme durumu açıklamamız gerekiyor ya da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
Chick-LitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...