Zehra' nın sirkeli suyu işe yaramayınca Anka, Beren' i soyup ılık suya sokmuştu. Beren hissettiği suyla:
- Ç-cok s-soğuk.
- Hayır kuzum değil. Azcık daha dayan, ateşinin düşmesi lazım.
Beren titreyen bedeniyle sıkıca Anka' nın koluna tutundu.
- A-Anka ç-çok s-soğuk.
- Az kaldı bir tanem, deyip biraz daha suyu Beren' in bedeninde tuttu.
Anka, Beren' i yıkarken Elvan, Beren' in telefonunun çaldığını duydu. Elvan fortmantonun üstündeki Beren' in çantasından telefonu aldı. Arayan' ın Taylan Hoca diye biri olduğunu görmesiyle telefonu açtı.
- Alo, buyrun?
- Alo, merhaba hanımefendi. Ben Beren ile konuşacaktım.
- Beren şu an müsait değil. Niçin aramıştınız?
- Kendisi benim yanımdan ayrılırken iyi görünmüyordu. Şu an iyi mi?
Elvan istemsizce Taylan denen bu heriften hoşlanmadığını fark etti. O yüzden:
- Niye merak ediyorsunuz?
- Beren benim hem öğrencim hem de asistanım. Merak etmem çok normal.
- Hocasısınız madem hocalığınızı bilin. Bugün de Beren' i rahatsız etmeyin. Çünkü kendileri pek müsait değil. İyi akşamlar, deyip telefonu Taylan' ın suratına kapattı.
- Bu hocayı hiç gözüm tutmadı, deyip telefonu çantadan alıp salondaki sehpanın üzerine koydu. Koymasıyla yeniden çaldığını gördü. Yine aynı kişinin aradığını görmesiyle sinirle açıp:
- Evet, ne istiyorsunuz?
- Siz kimsiniz bilmiyorum ama öğrencimle arama girmenizden hiç hoşlanmadım bilesiniz. Hemen Beren'e telefonu verir misiniz?
- Duygularımız karşılıklı çünkü benimde sizden hoşlandığım söylenemez. Ayrıca Beren' in müsait olmadığını az önce söylediğimi hatırlıyorum.
- İşi bitince beni aramasını söyler misiniz?
- Sevgilisi yanındayken işinin kolayca biteceğini sanmıyorum. İyi akşamlar beyefendi, deyip yeniden telefonu suratına kapattı.
Sidal şaşkınlıkla Elvan' a baktı.
- Ne oluyor Elvan? Kimdi o? Neden yalan söyledin?
- Beren' in hocası.
- Durup dururken neden adama tavır aldın?
- Çünkü Beren' den bahsederken ki ses tonu hiç hoşuma gitmedi.
- Belki adamın sesi öyledir. Bunu da nereden çıkardın?
- Kızarken hiç de öyle gelmiyordu ama. Nereden çıkardığıma gelirsek? Çünkü iç güdülerim beni hiçbir zaman yanıltmaz Sidoş.
Yeniden Beren' in telefonunun çaldığını görmesiyle isme bile bakmadan telefonu açıp:
- Yine ne istiyorsun hoca bozuntusu?
- Hoca bozuntusu mu? Elvan, sen misin?
Elvan hızla arayan kişiye baktı. Tolu' nun ismini görmesiyle:
- T-Tolunay sen miydin?
- Evet Elvan sensin. Ayrıca tabiki benim bu saate başka kim arayacak Beren' i? Ayrıca sen kime hoca bozuntusu diyordun?
- Ş-şey...
- Bir dakika ya? Sen niye benim sevgilimin telefonunu açıyorsun?
- Çünkü Beren biraz rahatsız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
Chick-LitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...