Ertesi gün
Eren ile Elvan telefon numaralarını birbirlerine verdiklerinden beri devamlı konuşuyor veya mesajlaşıyorlardı. İkiside birbirlerinden hoşlanmakta hemfikirdiler. Ama bu itirafı ne Elvan' ın Eren' e yapmaya cesareti vardı ne de Eren' in Elvan' a. Onlar sadece tatlı, hoş bir flört hallerindeydiler.
Ceyhun, dünkü olaylı günden sonra bugün dinlenmeleri için Tolu ve Eren' e izin vermişti. Eren' de bunu bir fırsat bilerek Elvan' a buluşma mesajı atmıştı. Buluşma saati yaklaşırken Eren, Elvan' ı almaya gitmek için son hazırlıklarını yapıyordu.
Anka, Eren' in odasından gelen parfüm kokusunu duymasıyla oraya doğru yöneldi. Kapısı açık olan odanın duvarına yaslanıp Eren' i izlemeye başladı.
Eren, bugün normal bir günden daha özenli hazırlanmış saçlarına bile her zamankinden daha farklı bir şekil vermişti. Anka, aklına gelen şey ile gülümsedi.
- Eren' im, hayırdır? Nereye böyle?
Eren, aniden duyduğu Anka' nın sesiyle yerinden sıçradı.
- Ödümü kopardın Anka. Sadece bir arkadaş ile görüşmeye gidiyorum.
- Hmm, bence o arkadaş Elvan ve sende onunla bir randevuya çıkıyorsun.
Eren, Anka' ya dönüp:
- Çok mu belli ediyorum?
Anka, Eren' e yaklaşıp:
- Hayır sadece seni çok iyi tanıyorum abiciğim, deyip Eren 'in giydiği üstü düzeltti.
- Haklısın bu telaşlı halimi ancak beni çok iyi tanıyan biri anlar. (Anka'dan hafif uzaklaşıp kendi etrafında döndü) Nasıl görünüyorum? Bir bayanla randevuya çıkmak için uygun bir kıyafet mi?
- Çok uygun Eren' im. Şık ama spor, özel ama normal bir gün için ideal. Elvan sana bayılacak. (Parfümünü koklayıp) Özellikle parfümünün kokusuna.
Eren güldü.
- Pislik yapma Anka. Zaten şişenin yarısını bitirmişsin.
- Ne yapayım o kadar güzel parfüm almasaydın sende.
- Aynı koku Ceyhun' da da var. Onunkini kullanmak yerine benimkini niye kullanıyorsun?
- Bir kere aynı marka parfüm olsa da Ceyhun' un ki farklı bir koku. Seninki sadece okyanus esintisi kokusu ama onunki okyanus esintisi ile vanilya karışımı bir koku.
- Sen nesin Anka? Koku sapığı falan mı?
- Aslında hayır. Ceyhun' un kullandığı parfüm benimde babamın kullandığı bir parfümdü. O kokuyu duymak babamın benim yüzümden öldüğünü bir kez daha bana hatırlatıyor.
- Anka...
Anka üzgün ifadesini değiştirip:
- O yüzden senin parfümün tek seçenek olarak kalıyor. Çünkü Tolu da başka bir marka parfüm kullanıyor ve o benim hiç tarzım olmayan bir koku.
- Tamam istediğin kadar kullanabilirsin Anka. Ama Elvan olmadığı zamanlarda kullan, anlaştık mı?
- Anlaştık, deyip gülümsedi.
Eren, Anka' ya sarılıp:
- Neyse, daha fazla geç kalmadan Elvan' ı almaya gideyim.
Ayrıldıktan sonra Anka, ilerleyen Eren' e:
- Selâm söyle.
Eren, Anka' ya dönüp:
- Aleyküm selam güzelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...