36

9 1 0
                                    

Eren, herkesin yattığına emin olduktan sonra sessizce Elvan' ın odasına doğru ilerledi. Vardığında kapının altındaki ışığı görmesiyle Elvan' ın hala ayakta olduğunu gördü. Gülümseyip heyecanla kapıyı açtı.

Elvan, odasının kapısının aniden açılmasıyla:

- Bismillah! Dedi.

Eren gülüp:

- Sakin ol güzelim, benim.

- Eren, burada ne işin var?

- Ne işim olacak Elvan? Seni görmeye ve seninle birlikte güzel bir uyku çekmeye geldim, deyip yatağa Elvan' ın yanına uzandı.

Elvan, elindeki telefonunu sehpaya bırakıp sevgilisine döndü.

- Hoş geldin, iyiki de geldin.

Eren, sevgilisini sarmalayıp kendine çekti. Saçlarından onu öperken:

- Bu kadar yakınımdayken senin öylece uyumana izin veremezdim.

Elvan sevgilisine daha fazla sarılıp:

- Verme zaten.

- Özledim seni, deyip Elvan' ın dudağından öptü.

Elvan gülüp geri çekildi:

- Bu yüzden geldin değil mi?

- Hayır.

- Emin misin?

- Yani o da yok değil ama benim asıl derdim seni görmekti.

- Öyle miydi? Deyip Eren' in kucağına çıktı.

- Öyleydi.

- Kesin öyledir, deyip Eren 'in dudaklarına yapıştı.

Eren gülümseyip karşılık verdi ve Elvan' ı yatak ile arasına aldı. Kısa süre içinde Elvan' ın üstündeki askılı ve şortlu pijamayı çıkarıp dudaklarıyla teninde dolaşmaya başladı.

Elvan teninde dolaşan dudaklarla teninin alevlendiğini hissetti. Ses çıkarmamak için kendini zor tutarken Eren' i soymaya başladı. Eren ona anında yardımcı olup dudaklarını yeniden Elvan' ın teniyle buluşturdu.

Çok geçmeden geriye kalan parçalardan da kurtulan ikili bir kez daha birbirlerine ait oldular.

Ertesi gün

Ceyhun ile Zehra yine her zamanki saatinde kalkmıştı. Ceyhun aldığı güzel bir duşun ardından şirket ile ilgili birkaç dosyaya baktı. Zehra da kendine geldikten kısa süre sonra mutfağa indi.

Zehra mutfakta çay demlerken Anka uyanmış ve Zehra' nın yanına gelmişti.

Anka' nın aklı hala kızların ve Tolu 'nun söylediklerindeydi. Zehra ile kısa bir hal hatır sohbetini ettikten sonra:

- Zehra Teyze?

- Efendim kuzum?

- Sence Ceyhun ve ben birbirimize nasıl davranıyoruz?

Ceyhun, ofis ile ilgili işlerini bitirdikten sonra aşağı inmişti ve mutfağa giriyordu. Fakat Anka' nın kendileriyle ilgili sorduğu soruyla mutfağa girmekten vazgeçti ve onları dinlemeye başladı.

Zehra, Anka' nın sorusuna karşılık olarak:

-  Bunu niçin sorduğunu bilmesemde cevabını vereyim. Ceyhun ile sen çok farklı bir bağ ile birbirinize bağlısınız. Bu herhalde ailen öldükten sonra seni evine getirmesinden dolayı.

Anka, Zehra' nın bahsettiği bağın Ceyhun' un kendisini o pislikten kurtardıktan sonra başladığını biliyordu.

Zehra kelimelerine devam edip:

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin