63

10 1 0
                                    

İki ay sonra

Beren iyileştikten birkaç gün sonra hocasının yanına gittiğinde Elvan' a dediği gibi hocasına bir kadın gözü ile bakmıştı. Bakmasıyla gördükleri hiç hoşuna gitmemişti ve bu iki ayda olabildiğince hocasıyla kendisi arasına mesafe koymaya çalışmıştı. Tabi ne kadar işe yaradığını kendisi de bilmiyordu. Bu yüzden bugünün bir an önce bitmesi için dua ediyor ve en azından 15 gün boyunca hocasından uzakta olacağı için sevinmeye çalışıyordu.

Ama Beren' e göre bugün sanki diğer günlerden daha yavaş geçiyordu ve hocasına kendisine yaklaşmaması için bağırmamak için kendini zor tutuyordu. Taylan:

- Beren, canım? Beni dinliyor musun?

- Ha, efendim hocam?

- Sana önemli bir şey anlatmaya çalışıyorum ama aklın başka bir yerde.

- Şey, dalmışım hocam.

- Pekala tekrar anlatıyorum ama bu sefer mutlaka dinlemelisin.

- Tab... diyecekken telefonuna mesaj gelmesiyle gözü oraya kaydı.

Gördüğü mesajla hızla ayağa kalkıp:

- NE?!

- Ne oluyor Beren?

- Hocam iki dakika izninizi isteyeceğim benim acilen bir telefon etmem lazım.

- Peki çık bakalım.

Beren başıyla hocasını onaylayıp odadan çıktı ve Ankayı arayıp:

- Alo Anka? Gördüklerim doğru mu?

- Evet Sidali şimdi doğumhanaye aldılar.

- Tamam, tamam ben geleceğim birazdan. Bedirhan, Bedirhan' a haber verdiniz mi?

- Hayır Sidal' in sancıları başladığından beri ulaşmaya çalışıyoruz. Hatta Ceyhun'u, Tolu' yu, Eren' i , Emir' i bile aradık ama tek bir tanesi bile açmadı. Sidal için mi yoksa diğerleri için mi endişeleneceğimi bilemedim. Lütfen gel, yoksa tek başıma kafayı yiyeceğim.

- Elvan ile Zehra Teyze nerede?

- Zehra Teyze, Sidal' den bir süre önce fenalaştı. Elvan şu an onun başında.

- Doktor, ambulans falan çağırmadınız mı Zehra Teyzeye?

- Çağırdık ama ambulans eve geç varacağını söyledi. Sidal de çığlıkla 'Koray çıkıyor hissediyorum' diye bağırınca Eren' in arabasını alır almaz Sidal' i hastaneye getirdim. Doktorda bebeğin kafası görünüyor, deyince hızla ameliyathaneye aldılar ve şu an Sidal deli gibi çığlık atıyor.

- Tamam ben hemen geliyorum, deyip telefonu kapattı. Hocasının kapısını bile çalmadan:

- Hocam böyle pat diye girdim ama benim acilen gitmem gerekiyor.

- Ne oldu?

Beren endişeyle:

- Arkadaşımı doğumu almışlar, Zehra Teyze falan fenalaşmış. Benim acilen onların yanına gitmem gerekiyor.

- Peki git s...

- Sağolun hocam, der demez hocası sözünü bitirmeden odadan çıktı.

Taylan, Beren' in arkasından:

- Seni bıraksaydım... deyip isyanla iç çekti ve arkasına yaslandı.

Beren ise yaşadığı endişeden dolayı hocasının sözünü bitirmediğini fark etmedi ve çıkar çıkmaz arabaya bindi. Bindikten sonra bugün korumaların erkenden almaya gelmiş olmasına şükretti.

BİR NEFES YETER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin