Ceyhun ve Anka öpüşürken birden bahçeden Yağız' ın:
- BEDİRHAN AMCAA! Diye bağıran çığlığı duyuldu.
Ardından Tuna:
- SİDAL TEYZEE! Diye bağırdı.
Tolunay şaşkınlıkla içerdekilere dönüp:
- Bedirhan Amca ve Sidal Teyze mi?
Mutfaktaki herkes bahçeye çıktı ve kucaklarındaki Tuna ve Yağız ile kendilerine doğru gelen çifti gördüler.
Sidal hafif gülümseyip:
- Merhaba arkadaşlar, dedi ve kucağındaki Tunayı yere bıraktı.
Anka mutlulukla:
- Hoş geldiniz, deyip Bedirhan ve Sidal' e aynı anda sarıldı.
Ardından Ceyhun:
- Kardeşim, deyip Bedirhan' a sarıldı. Elvan ve Eren' de Sidali sarmaladı.
Beren ve Tolunay da onlara hoş geldin, dedikten sonra bahçedeki minderlere geçtiler.
Beren:
- Sizin daha geç geleceğinizi düşünüyordum.
Bedirhan:
- Ben de öyle sanıyordum ama Sidal birden dönmek istediğine karar verdi. Valizleri toplayıp ilk uçağa bindik.
Anka:
- Sizi çok özlemişim. İyi ki geldiniz.
Sidal:
- Hamileleğin nasıl gidiyor Anka? Çok yoruyor mu bebek?
Ceyhun:
- Her gün bir baş dönmesi ve sabah akşam kusmaları dışında bir sıkıntı yok.
Sidal hafif gülümseyip:
- Çok tatlısın Ceyhun ama asıl hamileliği bunlar yorar zaten.
Bedirhan, eşinin elini tutup öptü. Bedirhan:
- E çocuklar bugünün Ayliz ve Emir için olduğunu sanıyordum. Onlar nerede kaldı?
Ceyhun:
- Yarım saat önce konuştum yoldaydılar. Birazdan burada olurlar.
Eren:
- Tolunay, Ayliz ile ilgili bir şeyler buldun mu?
Tolunay:
- Bildiğimiz şeyler. Ama Celal Uğurlu' nun geçmişini araştırmaya başladım.
Elvan:
- Neden öyle bir şey yapma gereği duydun?
Tolunay:
- İçimdeki sezgiye güvendim. Ayliz' in geçmişi sonuçta o.
Ceyhun:
- Ne buldun?
- Tam olarak emin değilim ama hikâyede eksik bir şeyler var gibi. Özellikle Ayliz' in annesi ile tanışmasından sonra.
Bedirhan:
- Bu ne demek şimdi?
- Celal Uğurlu iki defa evlenmiş. İlk evliliği, Fatma Hanım ile evlendikten iki ay sonra bitmiş.
Elvan:
- O zaman bu demektir ki, ilk karısının boşanma davası sürerken Fatma Hanım ile evlenmiş.
Tolunay:
- Başka ilginç olan şey ise Ayliz' in ablasının Fatma Hanım ile evlenmeden önce doğmuş olması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...