Günlerdir olaylardan habersiz olan Emir, Ayliz sandığı kişinin peşinden koşup duruyordu. Şu anda da onun yanındaydı. Ayliz (asıl adı Mira) :
- Emir misin, Atakan mısın nesin? Peşimi bırak artık!
- Bırakmam, bırakmayacağım da. Sen beni hatırlayana kadarda pes etmeyeceğim Ayliz.
- Ayliz değilim kardeşim ben değilim ya!
- Sen O' sun ve ben bunu hissediyorum. Sadece hatırlaman için zamana ihtiyacın var.
- Ben M... birden telefonun çaldığını duymasıyla arayanın arkadaşı olduğunu görmesiyle Emir' e:
- Bu önemli bir telefon, birazdan döneceğim sana.
- Tamam aşkım benim.
- Yaa sabıır! Deyip Emir' den uzaklaştı ve telefonu açtı.
- Alo Naz, öğrendin mi bu herif hakkında bir şeyler?
- Mira, tek onunla ilgili değil seninle ilgili de bir şeyler öğrendim.
- N-ne demek istiyorsun?
- Mira, senin aileni buldum.
- A-ailem mi? N-nasıl?
- Baban, annen ve iki kız kardeşin varmış.
- K-Kız kardeşlerim mi?
- Evet, biri ablanmış, diğeri ikiz kardeşinmiş ve ikizinle birbirinize çok benziyorsunuz.
- Ailemin durumu, ailemin durumu nasılmış?
- Maddi olarak soruyorsan; Celal Uğurlu, Türkiye' nin en seçkin zenginlerinden biri ve başka bir kadından bir oğlu var.
- Annem ve kız kardeşlerim?
- Annen ve ablan uzun zaman önce vefat etmiş. İkiz kardeşin Ayliz ise 6 yıl önce kaybolmuş ve hala bulunamamış. İhbardan iki yıl sonra dosya kapatılmış. Belki de ölmüştür bilmiyorum.
- A-Ayliz mi dedin sen? Deyip gözlerini kendisine gülümseyerek bakan Emir' e çevirdi.
- Evet ve Emir Atakan Keskinciye gelirsek, onun hakkında pek bir şeye bulamadım. Tek bulduğum şey Ayliz Uğurlu ile 6 yıl önce evlenmiş olduğu.
- Bana Celal Uğurlu' nun adresini gönderebilir misin?
- Bir delilik yapmayacaksın değil mi Mira?
- Bunu Celal Uğurlu ile konuştuktan sonra düşüneceğim. Bana hemen adresi at Naz.
- Benimde gelmeme izin verirsen atarım.
- Naz...
- Hayır Mira, itiraz istemiyorum. Orada olacağım.
Mira sinirle:
- Tamam Naz, tamam, deyip telefonu kapattı ve Emir' i bile umursamayıp önüne çıkan ilk taksiye atladı.
Emir, Ayliz' in taksiye bindiğini görmesiyle hızla oraya koştu.
- AYLİZ! Diye bağıramadan taksi hareket etti.
Emir sinirle bacağına vurup:
- ALLAH KAHRETSİN! Diye isyan etti.
Emir tam da arabayı almayacak zamanı bulmuştu. Telefonunun çaldığını duymasıyla isme bile bakmadan açtı ve:
- Ayliz?
Ceyhun:
- Benim Ceyhun.
- Efendim Ceyhun?
- Konuşmamız lazım. Hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...