Gökay, bakakalan Anka' nın elini tutup:
- Biliyorum bunu duymak acıtıyor. Sonuçta biz kardeşiz ve bunu yeni öğreniyoruz. Ama bu saatten sonra kimseyi de suçlayamayız. Özellikle babamızın iki kardeşin arasını açtığını bilirken.
Anka yaşlarıyla:
- B-babam, annemi kız kardeşiyle mi aldatmış?
- Aslında benim annemi kız kardeşiyle aldatmış.
- N-nasıl yani?
- Nihal ile Agah nişanlıyken, Agah nişanlısının kız kardeşi Bennur' a tutulmuş, Bennur da eniştesinin erkek kardeşi Behzat ile nişanlıyken, eniştesi olacak kişiye tutulmuş. Yani demek istediğim herkes birbirini aldatmış, tek senin annenle benim annem birbirlerini değil. Ve bu olaylar biz doğmadan çok önce olmuş. Ama bu olayların olması bizim kardeş olduğumuzu değiştirmiyor. Asla da değiştirmez. Ben de sende Agah Yükseliş' in çocuklarıyız. Bunu onca şeye rağmen kabul etmek zorundayız. (Elini Anka' dan çekip) Bak, aslında ben anneme yaptıklarından dolayı Agah Yükseliş' e hesap sormak için karşınıza çıkacaktım ama ikisinin öldüğünü öğrendikten sonra senin hiçbir suçun yokken sana hesap soramazdım. Bu hikayenin en masumu biziz Anka. Anlıyor musun beni? Ailemizin geçmişte birbirlerine yaptıkları acıları birbirimizden çıkarmamalıyız. Ben senin abinim sende benim kız kardeşimsin. Annemin haberi olmadan bu ilişkiyi yürütemez miyiz? Geç kalan bu bağı sağlamlaştıramaz mıyız?
- Teyzeme neden söylemiyoruz?
- Söylemek isterim tabi ama bunca yıldan sonra bunu öğrenmek veya görmek ister mi bilemiyorum?
Anka akan yaşlarıyla:
- S-sen şimdi benim abim misin?
Gökay hüzünle gülümseyip:
- Benden önce doğmadıysan öyle görünüyor.
- Kasım 95' te doğdum ben.
- Ben de aynı yılın Nisanında doğdum.
- O zaman aynı yaşta mı oluyoruz?
- Sen 96' lı sayılırsın.
Anka güldü.
- Abim...
- Kardeşim... deyip birbirlerine sımsıkı sarıldılar. Hem de akan yaşlarını umursamadan.
Gökay, Anka' nın saçlarından koklaya koklaya öptü. Gelirken anlamlandıramadığı duygunun kardeş hasreti olduğunu Ankaya sarılınca anladı. Anka:
- Annemle babamı kaybedince ailemden hiç kimse kalmadı diye çok üzülmüştüm. Çünkü üç kişilik hikayede tek kişi kalmıştım. Belki Ceyhunlar bana aile olmuştu ama gerçek aile duygusuna hasret kaldığımı şimdi daha iyi anlıyorum. Kan bağı ne kadar da önemliymiş meğer?
- Özür dilerim. Bu kadar geç kalmamalıydım.
- İyi ki buldun beni teşekkür ederim.
Gökay, Ankayı daha fazla sarmaladı.
- İyi ki...
Gökay, Anka' dan ayrıldı önce Anka' nın yaşlarını, sonra da kendi yaşlarını sildi.
- Ceyhun' un seni böyle görmesini istemeyiz. Sana fazla düşkün olduğunu biliyorum.
Anka gülüp yaşlarını sildi:
- Anında gösterdi değil mi?
- Evet, ama bu iyi bir şey. Karşınıza çıkacak her iyi veya kötü durumda seni koruyup kollayacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR NEFES YETER (Tamamlandı)
ChickLitO kadar şeye rağmen... Aşka... İsmi gibi küllerinden doğmaya çalışan Anka... Gizlice ona eşlik eden ama şuan ki hayatını asla kabul edemeyen Ceyhun... İki ayrı hayat kadınının çocukları olan Ülküm Beren ve Tolunay... İstenmeyen ve onları sürekli d...